Vraag

is mijn penis normaal

  • 7 November 2023
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik maak eigenlijk nooit een topic ofzo maar ik was toch ff benieuwd hoe dit bij jullie zit. Ik ben niet gay maar ik wil gewoon weten of wat ik heb normaal is en of andere jongens dat ook hebben. Mijn pik staat namelijk als hij stijf is naar boven gericht (naar m’n navel) ipv naar voren. Is dat normaal? Voor m’n gevoel is het bij anderen altijd naar voren. En m’n eikel is ook altijd wel bedekt (ook als m’n pik stijf is). De voorhuid kan wel naar onder maar het zit gewoon strak ofzo. Heeft iemand anders dit ook?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Jo jo Klaagzak,

Ik heb hetzelfde als jou: mijn piemel staat als hij stijf is ook vaak richting mijn navel, dus het is normaal. 

En dat jouw eikel altijd bedekt is, is ook normaal.  Dat heb ik zelf niet.

Groetjes, @Monkeyboy08 

ik heb exact hetzelfde, dus lijkt me normaal🤷

Reputatie 7
Badge +4

Hey,

Ik heb ook hetzelfde, dus het is waarschijnlijk normaal

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 1
Badge

Yo

Van nature gaat hij sws naar je navel toe als de voorhuid eromheen zit. Als je de huid later van je eikel kan halen gaat hij meer naar voren hangen (na het masturberen doe je de huid natuurlijk weer terug)

je hoeft niks te haasten ik ga ervan uit dat je rond de 13-15 bent en rond die leeftijd zit het bij veel jongens er nog omheen dus geen stress het wordt losser met de tijd.

Reageer