Vraag

is mijn penis lang genoeg

  • 28 March 2024
  • 10 reacties
  • 294 Bekeken

Badge

hoi ik ben 14(bijna 15)

mijn penis is 16.7 cm stijf, is dit goed of klein?

 


10 reacties

Reputatie 3
Badge

heyy @Lekkeranoniem33 ,

 

Ik weet niet of je hier iets aan gaat hebben omdat ik er niet zeker van ben en omdat ik een meisje ben maar ik geloof dat dat best wel goot is. Het gaat richting de 20 en 20 is groot  dus ik denk het wel.

 

XOXO

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben 14(bijna 15)

mijn penis is 16.7 cm stijf, is dit goed of klein?

 

Hey, je piemel is groter dan gemiddeld maar dat maakt niet uit. Het is een goede lengte

Badge

heyy @Lekkeranoniem33 ,

 

Ik weet niet of je hier iets aan gaat hebben omdat ik er niet zeker van ben en omdat ik een meisje ben maar ik geloof dat dat best wel goot is. Het gaat richting de 20 en 20 is groot  dus ik denk het wel.

 

XOXO

ja vindt jij em groot, ik ben er nog een beetje onzeker van

Reputatie 2
Badge

Ja ik vind van wel hoor maar hoe lang slap dan eig

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Lekkeranoniem33 ,

 

ik vind jouw piemel ook al best groot voor je leeftijd. Jouwe is groter dan de mijne en ik ben 16.

Mijne is slap ongeveer 13 cm en stijf bijna 16 cm en nog best dun als ik met andere jongens vergelijk

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Badge

Ja ik vind van wel hoor maar hoe lang slap dan eig

weet het niet precies denk iets van 7 tot 10 cm ofzo

Badge

hoi ik ben 14(bijna 15)

mijn penis is 16.7 cm stijf, is dit goed of klein?

 

Hey, je piemel is groter dan gemiddeld maar dat maakt niet uit. Het is een goede lengte

dankje

Reputatie 2
Badge

Volgens mij is dat best groot.

Ik ben 16 en die van mij is stijf ongeveer 14cm en slap ongeveer 8

Reputatie 7
Badge +17

Je moet eigenlijk niet denken in goed en fout. Je penis is goed zoals die is. Die een heeft een wat grotere, de ander een wat kleinere. So what?  En dan nog, je verandert er toch niks aan.

Reputatie 5
Badge +3

je penis is gwn volkomen normaal, is gwn goede lengte en zeker niet klein als je daar bang voor bent.

zoiezo wil een meid geen reuzachtig ding van 20-25 cm. Wat vooral uitmaakt is wat je er allemaal mee kan doen en dat kan je alleen leren door praktijk dus gwn niet bang zijn voor je lul lengte en ga erop uit

Reageer