Vraag

is mijn penis groot en dik genoeg?

  • 23 December 2020
  • 14 reacties
  • 1620 Bekeken

Badge

Hallo lezer, 

Ik ben een jongen van 12 en ik wilde graag weten of mijn penis groot genoeg is En of het een beetje een (normale) penis is . Mijn afmetingen zijn: 

Erectie: 12 CM

Dikte:3.5

Omtrek 9/9.5

Graag zou ik een antwoord willen. Jongen of meisje maakt niet uit. Meiden zeg vooral wat je hiervan zou vinden! Graag ook even je geslacht vermelden als je reageert.

Ps. Ik weet niet of het nodig is om te zeggen maar ik zeg het maar gewoon. Ik kan klaarkomen met sperma.


14 reacties

Reputatie 1
Badge

Voor een twaalfjarige is dat wel goed ja (vindt ik)

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Das prima hoor, wees er blij mee, vergelijk niet met andere mensen, en dat je kan klaarkomen op 12 is ook best wel knap!!

 

-flopflop🔴⚪️🔴

Je bent 12 jaar oud dus je piemel gaat nog groeien dus ik zou je niet zoveel zorgen maken .

Reputatie 3
Badge +3

ik ben 13 en ik heb de zelfde afmetingen dus het is volgens mij wel goed

Niks is goed of fout, elke maat is goed

Hey, ik ben 15. Mijn penis was op mn 12e 11 cm stijf. Nu issie 16 cm stijf, Dus daar kan je vrij weinig over zeggen.

Echt waar, toen ik 12 was la sik ook al op dit forum, en ik geloofde ze niet echt. Maar je lul gaat echt nog wel groeien.

Groetjes

fakka man strijder, vanaf 14 begint t pas een beetje te komen… dan groeit ie vanzelf

Badge

Thnx voor alle reacties!

 

Reputatie 2
Badge +3

Niets is fout of goed, als het maar niet rood is of pijn doet.

Ik ben ook 12 jaar en mijn piemel is 15 cm stijf en 10 cm slap

Badge

Hey Ik ben ook 12

 Mijn afmetingen zijn:

Slap : 10 CM

Erectie : 14 CM

Dikte : 3 CM

En ik kan ook al klaarkomen (met sperma)

dus jou afmeting zijn waarschijnlijk gewoon normal 😊 

Reputatie 3
Badge +3

Het is normaal en je gaat toch nog niet neuken dus het maakt niet uit 

Badge

@Abonimous 

Ja maar alvast voor dan 😛 

Reputatie 1
Badge

hey jou penis is lang genoeg maar je als je seks met een meisje gaat hebben moet het niet uitmaken  want het is het fijnst als ze op je innerlijk valt

Reageer