Is mijn nichtje misschien zwanger?

  • 9 October 2022
  • 4 reacties
  • 2270 Bekeken

Badge

mijn nichtje heeft me gister ontmaagd. laat ik beginnen bij het begin.

ik kwam thuis van een voetbaltraining en ging dus douchen. ik kleed me uit en begin een beetje opgewonden te worden, ik kreeg een stijve. op dat moment kwam mijn nichtje binnenlopen.. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10: Plaats geen seksuele inhoud. uiteindelijk hebben we samen gedouched en toen we klaar waren met douchen gingen we naar mijn kamer om seks te hebben.. we hebben dit zon 20 minuten gedaan toen kwam ik klaar in haar.. maar we hebben geen condoom gebruikt.. kan ze nu zwanger zijn? ze was nog niet ongesteld.

Help ons alsjeblieft


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ze kan inderdaad zwanger zijn alhoewel de kans klein is, zoiezo voordat ik begin met me verhaal wil ik effe zeggen dat het enorm stupide is om je nichtje te neuken en in je bolle hoofd te krijgen dat incest illegaal is en op deze leeftijd je ook in veel problemen kan krijgen + ook omdat volgens jou verhaal je nichtje dus jonger dan je is en jij celstraf er voor kan krijgen

nu dat duidelijk is het advies : Koop een zwangerschapstest bij de drogist (etos, kruidvat enz) en als je die daar niet vind vraag het gewoon daar. Die dingen kosten max 5 euro en dan weet je het.

Reputatie 1
Badge +1

Het is in Nederland niet illegaal om seks te hebben met neven of nichten, ze kunnen zelfs trouwen (als ze ondertekenen dar het uit ijgen wil is)

Badge

ja als het nichtje het goed vond dan is het niet ilegaal

Badge

Ik zou het ook wel willen 

Reageer