Vraag

is mijn gf zwanger?

  • 12 December 2021
  • 4 reacties
  • 591 Bekeken

Badge

jo

dus gisteren heeft men gf mij afgetrokken en ben ik klaar gekomen op me buik. dan heeft ze men sperma van haar en mijn vinger afgelekt en 3 minuutjes later is ze dan naar het toilet gegaan om te vingeren(met haar vinger erin) ze weet niet als er nog echt sperma aan haar vingers ging.

is ze zwanger of niet want ze zijn alle 2 ongerust

wat moeten we nu doen???


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou binnenkort een zwangerschapstest halen niet meteen want dan zie je het nog niet je hebt ook de morning after pil dat is niet zo heel fijn maar dat is ook een optie dat moet wel echt snel dat kan alleen de dag erna en schakel een volwassen persoon in die je vertrouwt heel veel sterkte ik ben er voor jullie zorg alsjeblieft dat je verantwoordelijkheid met deze situatie omgaat en ik weet niet hoe oud jullie zijn maar heel jong een kind krijgen is niet handig sterkte ermee en nogmaals ik ben er:)

“Buiten het lichaam is sperma een veel korter leven beschoren. Zaadcellen overleven slechts enkele minuten op de huid, al hangt het er wel van af waar het sperma terechtkomt. Landt het kwakje in de buurt van een vochtige plek, zoals de vagina of bezweette handen of andere lichaamsdelen, dan leven de zaadcellen tot twintig minuten lang. Pas dus toch maar op met voor het zingen de kerk uit gaan…”

bron: https://pnws.be/zo-lang-overleeft-sperma-in-en-buiten-een-lichaam/

Hopelijk geeft dit je wat meer rust.

Koop een test! 

Koop een test! 

Of nou, als ze geen kenmerken van  zwanger zijn heeft, is er niets aan de hand. Dan hoef je ook geen test te kopen! 

Reageer