Vraag

Is masturberen met vrienden normaal?

  • 7 December 2023
  • 4 reacties
  • 688 Bekeken

Badge

Hallo iedereen,

Na 1,5 jaar ben ik terug met n vraag. Ik lees op dit forum veel over aftrekken met vrienden en zie dat het genormaliseerd is op dit forum. Is dat zo of lijkt dat alleen zo op het forum?

Ik vroeg me dit af, want ik kan me niet voorstellen dat de jongens in mijn klas dit ooit zouden doen.
Laat graat ook weten hoeveel procent van de jongens(eren) jij denkt die aftrekken met hun vrienden.


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Snap het persoonlijk ook nooit echt wanneer mensen dat zeggen. Mij lijkt t juist een prive onderdeel van je lichaam dat je alleen deelt met iemand als je echt verliefd bent op diegene. Maar dat is hoe ik erover denk. Ik kan me ook echt totaal niet voorstellen dat mijn klas dat zou doen 😂

Reputatie 7
Badge +7

Ja dat is normaal, op deze leeftijd willen jongens experimenteren met seks en dit valt hier onder.
Niet iedereen heeft er behoefte aan trouwens, daarom ook lastig om een % te geven

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Justacuriousg,

Ik heb er zelf (helaas) geen ervaring mee om met andere te masturberen, maar ik denk dat het niet vaak gebeurt hoor bij anderen. Denk dat het vaak meer een fantasie is.

Groetjes, Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb die ervaring wel het is begonnen toen ik een Nederlandse jongen leerde kennen op een naturistencamping je ziet elkaar 24/7 naakt dus daar hoef je je al niet voor te schamen. Hij heeft toen een paar nachten bij mij in de tent geslapen en zo is het begonnen. En 2 van m’n beste vrienden weten ook dat ik naturist ben en als zij komen logeren slapen zij ook naakt bij mij en zitten we ook aan elkaars piemel

Reageer