Vraag

Is intresse hebben in een penis van leeftijdsgenoten raar?

  • 26 November 2021
  • 4 reacties
  • 559 Bekeken

Badge

Hey hey, 

Blauwebliksem hier, ik heb een vraag ivm de penis.

De laatste tijd denk ik veel meer aan penissen, dat gaat zo: ik zoek het gemiddelde op voor mijn bepaalde leeftijd, ik begin na te denken hoe de penissen van mijn klasgenoten eruit zien, zijn ze groter dan de mijne,…

 

Is het raar om zo als hetero te denken aan deze soort dingen, en voel je dan ook de drang om dit te willen zien/ervaren? 

 

Ik denk niet dat ik gay ben want dat wil ik ook niet, maar ben gwn geïnteresseerd in mijn leeftijdsgenoten.

 

Btw ook nog iets raar om op te merken, ik vind het geil om jongens te zien met spieren idk why.

 

Hoe denken jullie hierover? grtjs!


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Het is sws ni raar of je nou straight of gay bent maar jij zegt dat je straight bent en da kan gwn. Je bent gwn benieuwd naar andere en of jij ni raar bent en of die van hun hetzelfde of juist anders is.

Veel mensen hebben dit dus het is ni raar hoor!

Groeten Jeboyiscool07 

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon - 

Dankuwel voor de bevestiging 🙃

Reputatie 4
Badge +4

Toevallig, ik heb exact hetzelfde! Ben heel benieuwd naar andermans penissen (met name van mijn leeftijd), maar denk sowieso de laatste tijd veel meer na over seks en liefde. Ik ben ook hetero en het is helemaal niet raar als je daar aan denkt. Dat hoort nu eenmaal bij de puberteit.

Ik trek ook graag af op m’n telefoon terwijl ik daarop filmpjes van gespierde mannen afspeel…

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Dat heb ik precies ook, ik ben 100% hetero maar toch ben ik benieuwd hoe andere penissen eruit zien. Even om duidelijk te zijn ik ben niet gay of iets ben gewoon hetero maar dat gevoel heb ik vaak. Ik krijg die drang om het te zien maar ja ik probeer er niet aan te denken. 

Reageer