Is het waar dat jongens makkelijker kunnen masturberen/ klaarkomen?

  • 20 November 2023
  • 6 reacties
  • 274 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit al even op dit forum, en het valt me op dat jongens volgens mij sneller klaarkomen dan meisjes, en ook makkelijker kunnen masturberen.

Klopt dit of ligt dit gewoon volledig aan mij?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @gayniksmismee,

Ik denk juist dat meiden sneller kunnen klaarkomen, maar ik denk wel dat jongens makkelijker kunnen masturberen.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Denk wel dat jongens iets sneller geil worden dan meisjes, dus ik denk eerder dat jongens wel sneller kunnen klaarkomen maar dat verschilt per persoon/leeftijd.

Is dus geen duidelijk antwoord op

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb volgens mij ook het idee dat jongens sneller kunnen klaarkomen, ik als jongen kan binnen een minuut al klaarkomen, meestal vind ik dit te snel en probeer het dan wat uit te stellen. Maar het verschilt volgens mij ook echt per persoon.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen, laat het weten of je er nog een vraag over hebt!

Reputatie 7
Badge +17

Ja, het klopt volgens mij wel dat jongens over het algemeen sneller klaarkomen dan meisjes.

Reputatie 7
Badge +4

Wat hier boven word gezegt klopt een beetje, volgens mij kan een jongen sneller(eerder) klaarkomen en een vrouw vaker/sneller (achter elkaar).

 

Groetjes, 

@Ann09

Hallo @Ann0 

Volgens mij komen vrouwen na ongeveer 30-45 minuten klaar, maar ik persoonlijk ga dan een paar dagen niet meer masturberen.

Jongens komen geloof ik,  wat @Anoniem7567  zegt, na een paar minuten kunnen klaarkomen, maar sommigen kunnen na 10 minuten weer klaarkomen.

Grtjes, gayniksmismee

Reageer