Vraag

is het uiterlijk van een meisje erg belangrijk


Badge

hoii, dit bericht is voor iedereen die op meisjes valt…..

Ik heb een paar vragen over wat je persoonlijk opvalt  bij een meisje qua uiterlijk:

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk) 

2- vallen dikke boven benen erg op?

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op?

4- valt arm/been haar op?

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is?

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt?


10 reacties

 

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk) als je vaak strakke kleding aan hebt valt wel iets meer op dan dat je iets ruimere kleding aan hebt,maar denk dat dat niet veel uitmaakt.

2- vallen dikke boven benen erg op?licht er aan . Denk over het algemeen niet als het heel erg is.

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op?denk het niet . Mij gaat het persoonlijk op innerlijk.  Denk dat dat geen probleem is als het een beetje is.

4- valt arm/been haar op?denk wel dat het licht aan je haarkleur maar ook hoelang.

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is?nee denk het niet

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt?het gezicht , ogen  

Groetjes gebruiker c 

 

1- valt gewicht op? Nou zegmaar ik heb het liefst een meid die gwn dun/midden is

2- vallen dikke boven benen erg op? ja

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op? nee

4- valt arm/been haar op? ja

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is? super dun nee, maar gwn normaal.

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt? verschilt per persoon he, 1ne heeft alles, andere heeft niks!

hoii, dit bericht is voor iedereen die op meisjes valt…..

Ik heb een paar vragen over wat je persoonlijk opvalt  bij een meisje qua uiterlijk:

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk) Ligt aan de bouw van de persoon

2- vallen dikke boven benen erg op? Idk ik kijk niet of bovenbenen dik of dun zijn. Maar als het opvalt, tja dan valt het op

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op? ja

4- valt arm/been haar op? ja

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is? Nee, jongens willen gewoon iemand die aardig is en van m houd.

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt? idk meestal de bovenarmen als ze een tshirt aan heeft.

advies voor jouw, ik zou dat je misschien onzeker ben over je uiterlijk. Maak je geen zorgen. Ik denk dat de meeste jongen 70/30 denken. Waarin 70 innerlijk is en 30 uiterlijk.

 

Reputatie 3
Badge +1

1  nee niet echt

2 Nee die vallen niet zo op 

3 licht eraan als je strakke kleding draagt 

4 nee niet echt 

5 nee dat maakt echt niet uit het licht aan de binnen kant niet aan de buitenkant

6 haar ogen lengte 

Hey,

In het begin kijken mensen of course een beetje naar je uiterlijk, want dat is wat ze als eerste zien. Als ze je leren kennen verandert dat beeld natuurlijk. Als jij jezelf mooi vindt (dat is geen ijdelheid!) Dan straal je dat ook uit en dat trekt mensen ook aan. Trek je niet teveel aan van wat andere mensen van je vinden😊

heyyy lieverd,

Een meisje hier. Ik wil even iets zeggen. Jouw gewicht en jouw lengte zijn hardstikke prima. Denk je dat het voor een jongen prettig is als de botten aan alle kanten uit je steken? Er is geen perfect. Kijk maar naar alle mensen op straat, misschien 1% heeft een perfect lichaam. Waarom zou je je er druk om maken? Heb vertrouwen in jezelf! Als je dat kan uitstralen, dan komen de jongens vanzelf. En maak je echt niet zorgen. Niemand is perfect. #girlpower 

Groetjes!

hoii, dit bericht is voor iedereen die op meisjes valt…..

Ik heb een paar vragen over wat je persoonlijk opvalt  bij een meisje qua uiterlijk:

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk) niet heel erg, alleen als het best wel dik is 

2- vallen dikke boven benen erg op? Ik denk niet heel erg bovendien kan je ook wat dikkere bovenbenen hebben van n soort genen maar als je ze echt dik zijn denk ik wel, 

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op? Niet Echt nee 

4- valt arm/been haar op? Alst lang is en een opvallendr kleurhaar wel

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is? Nee, ieder zn eigen smaak en innerlijk telt net zo goed mee

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt? Haar gezicht vooral

 

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk)  Nee, 68 kilo valt best mee op 170 cm.

2- vallen dikke boven benen erg op? Valt mee.

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op? In bepaalde kleding wel, in bepaalde niet.

4- valt arm/been haar op? Als het niet verborgen is, ja.

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is? Nee, ik hoef geen bot te voelen bij een meisje.

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt?  Haar gezicht en daarna gewoon haar hele lichaam.

Badge

Soort van

hoii, dit bericht is voor iedereen die op meisjes valt…..

Ik heb een paar vragen over wat je persoonlijk opvalt  bij een meisje qua uiterlijk:

1- valt gewicht op? (ik heb het niet over de mensen die best zwaar overgewicht hebben) (Ik vind zelf dat ik best zwaar ben (68 kilo, 170 cm), maar dat is niet heel erg te zien aan mijn uiterlijk) 

Een beetje gewicht valt een beetje op.

2- vallen dikke boven benen erg op?

Nee.

3- als een meisje een beetje een buikje heeft, valt dat op?

Een beetje.

4- valt arm/been haar op?

Als het veel en donker is, ja.

5- vinden jongens/meisjes het echt zo belangrijk dat een meisje super dun is?

Nee. Lang niet allemaal. Zie vraag 6.

6-wat valt je snel op als je naar een meisje haar uiterlijk kijkt?

Of ze relaxed, zelfverzekerd en zichzelf is. Of dat ze onzeker naar de grond kijkt en ieders blik ontwijkt. Haar houding, dus.

 

Reageer