Vraag

is het raar dat ik nog nooit een vriendin heb gehad of nooit vrienden heb gehad

  • 7 July 2020
  • 8 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben al heel mijn leven alleen de eenzaamheid kan ik bijna niet meer aan ik zoek iemand die net zo veel van mij houd als ik van haar  i

 

is het raar dat ik altijd eenzaam ben???


8 reacties

Heyy

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het niet erg vinden om alleen te zijn. Al denk ik dat je wel vrienden hebt, het is toch bijna onmogelijk dat er niemand is die je leuk vind? Er zijn altijd wel mensen die er voor je zijn, alleen weet je het misschien niet.

Dat je nog geen vriendin hebt gehad lijkt me niet zo heel erg. Ik ben bijna 15 nu, en heb nog nooit een vriendin gehad. Komt nog wel makker.

Groetjs

Hoi

 

In principe is het niet ‘raar’ om nog nooit een vriendin gehad te hebben. Ik was achttien toen ik voor het eerst een vriendje kreeg, en na vier maanden ging het alweer uit. Echter is het niet fijn om je eenzaam te voelen natuurlijk :confused:

 

Heb je zo niemand waar je even heen kan, waar je mee kan gaan wandelen, of mee kan gamen? Dat kan een klasgenoot zijn, een buurjongen, of een familielid. Aan vriendschap kan je een hoop hebben, als een relatie je niet meteen voor de voeten ligt. 

 

Als je echt graag een vriendin wilt, kan je hier altijd naar op zoek. Ga naar feestjes (voor zover die toegestaan zijn met de corona-maatregelen), en probeer meisjes aan te spreken. Dat lijkt misschien wat spannend, maar als je gewoon vriendelijk bent, komt het vast goed, en leer je misschien wel je potentiële vriendin kennen :slight_smile:

 

Misschien is je eenzaamheid al geholpen met wat familie-tijd. Spendeer bijvoorbeeld wat meer tijd in de woonkamer, waar je gezinsleden rondhangen. Zit je namelijk de hele tijd in je kamer, kan ik me voorstellen dat je je alleen voelt. Heb je wat gezellige huisgenoten?

 

Gr. Kenshin

Helaas en dit is niet gelogen heb ik echt geen vrienden ik doe alles alleen ik game alleen ik speel alleen buiten en heb geen vrienden op school doordat ik anders ben word ik niet gewaardeerd door anderen daar door ziet niemand mij staan

Hoi

 

In principe is het niet ‘raar’ om nog nooit een vriendin gehad te hebben. Ik was achttien toen ik voor het eerst een vriendje kreeg, en na vier maanden ging het alweer uit. Echter is het niet fijn om je eenzaam te voelen natuurlijk :confused:

 

Heb je zo niemand waar je even heen kan, waar je mee kan gaan wandelen, of mee kan gamen? Dat kan een klasgenoot zijn, een buurjongen, of een familielid. Aan vriendschap kan je een hoop hebben, als een relatie je niet meteen voor de voeten ligt. 

 

Als je echt graag een vriendin wilt, kan je hier altijd naar op zoek. Ga naar feestjes (voor zover die toegestaan zijn met de corona-maatregelen), en probeer meisjes aan te spreken. Dat lijkt misschien wat spannend, maar als je gewoon vriendelijk bent, komt het vast goed, en leer je misschien wel je potentiële vriendin kennen :slight_smile:

 

Misschien is je eenzaamheid al geholpen met wat familie-tijd. Spendeer bijvoorbeeld wat meer tijd in de woonkamer, waar je gezinsleden rondhangen. Zit je namelijk de hele tijd in je kamer, kan ik me voorstellen dat je je alleen voelt. Heb je wat gezellige huisgenoten?

 

Gr. Kenshin nee helaas heb ik geen goede band met mijn ouders nooit gehad ze maakte altijd ruzie met elkeaar toen gingen ze scheiden en hebben ze beiden een nieuwe partner maar die hebben zo veel impact op mij en mijn moeder realiseert niet wat die man mij aan doet 

Bedankt voor jullie reactie

 

Het is opzich niet raar, maar als het je irriteert, is het misschien verstandig om meer mensen op te zoeken 

Wat jammer dat je door je anders-zijn niet gewaardeerd wordt :confused:  Misschien dat je een hobby op kan zoeken? Een muziekinstrument of sport bijvoorbeeld; daar maak je misschien wel vrienden. 

 

Gaat het daar wel goed, met die vriend van je moeder?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hey, je-weet-zelf

 

ik weet hoe het voeld om eenzaam te zijn,ookal is dit natuurlijk voor iedereen anders, maar ik heb een uitweg gevonden bij online gamen en op de middelbare daarmee een sterke band gevormd met mensen uit heel Nederland en uit de usa.

 

als ik je wat tips mag geven zijn er hier een paar,

 

de meeste games die ik speel hebben clans of hoe op dat spel een groep spellers die veel met elkaar speelt ook heet. Ik heb een paar gezocht en daar veel vrienden gemaakt ( deze gebruiken meestal discord ) 

 

zoek mensen op school die wat gemeen met je hebben zoals dezelfde game spelen op dezelfde sport zitten of de zelfde hobby’s doen en probeer dat over dat onderwerp te praten. 

 

 

Ik hoop dat ik je heb geholpen hiermee

 

MVG annoniemejongen385

Reageer