Ik ben een keer alleen met mijn stiefvader en een van mijn stiefbroers een week gaan kamperen op een nudistencamping in de zomer, we sliepen toen in een tent met drie luchtbedden naast elkaar. Het was erg warm dus we sliepen ook niet echt met een deken ofzo. Mijn stiefvader en stiefbroer en ik zijn heel open met het tonen van ons lichaam, dus we schamen ons ook niet voor elkaar. De eerste ochtend van het kamperen hadden we natuurlijk alle drie een dikke ochtend lul, dat vond ik wel geil. Mijn stiefvader had gezegd dat we gewoon mochten aftrekken, want volgens hem is dat heel normaal, hij zei elke man wordt geil daar hoef je je niet voor te schamen en dat hij dat ook gewoon doet. Dus het was avond en we zaten buiten aan een tafeltje bij onze tent een spel te spelen met z’n drieën, ik zag dat mijn stiefbroer een stijve aan het krijgen was, daar kreeg ik ook een stijve van. Mijn stiefpa zag dat en zei dat we wel even in de tent mochten aftrekken. Toen we klaar waren gingen we weer naar buiten en mijn stiefpa zei dat we wel lang bezig waren en dat hij ook wilde aftrekken, dus wij zeiden dat dat wel mocht. Is het raar dat wij zo open zijn met elkaar en dat we het niet erg vinden om elkaars stijve lul te zien? En hebben jullie ook zoiets mee gemaakt?
ik ben nooit op een kemping geweest.
maar het is wel raar om je stief vader en zoon naakt zien
laat ik het zo zeggen dat het niet normaal is om hun naakt te zien
ik ben altijd naakt bij mijn vader thuis en we slapen ook bij elkaar in bed dus ik vindt het niet heel raar
Dat is op zich niet raar dat jullie zo open zijn, dat is eerder leuk. Dat je samen met je stiefbroer masturbeert is wel een beetje ongebruikelijk. Maar dat je stiefvader zo aankondigt dat hij gaat rukken vind ik wel wat marginaal.
ik ben nooit op een kemping geweest.
maar het is wel raar om je stief vader en zoon naakt zien
laat ik het zo zeggen dat het niet normaal is om hun naakt te zien
Ik snap wel dat je naakt bent bij je ouders of familie. maar niet bij je STIEF OUDERS
Eigelijk gaan al jou bijdragen in het KT Forum over altijd hetzelfde. Wat wil je eig weten of bevestigd zien
Ik snap wel dat je naakt bent bij je ouders of familie. maar niet bij je STIEF OUDERS
Ik ken mijn stiefvader en stiefbroers al heel lang.
Is het raar dat wij zo open zijn met elkaar en dat we het niet erg vinden om elkaars stijve lul te zien? En hebben jullie ook zoiets mee gemaakt?
Dit wil ik weten
Ja het is raar = echt ongewoon
Nee niet meegemaakt
maar denk eens over 10 jaar dat je stiefbroer ineens op een familiefeestje zegt he weet je nog dat we elkaar afgezogen hebben
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.