Skip to main content

Hallo! ik ben een meisje van 12 en ik heb een vriend en hij is ook 12. ik en mijn vriend zijn nu een jaar samen en we struglen nu al best een tijdje met dat we eigenlijk sexuele gevoelens voor elkaar hebben maar dat we nog te jong zijn voor seks maar het wel heel graag willen.Ik heb net al gezocht op het forum want best veel mensen vragen dan over leeftijd en sex enzo. Maar ik wil toch zelf mijn vraag typen want bij ons is het anders dan de meeste mensen van onze leeftijd heb ik wel beseft

we kennen elkaar al sinds groep 5 en we waren al bestevrienden voordat we een relatie hadden maar we waren verliefd op elkaar.Dat durfde we alleen niet te zeggen natuurlijk maar vorig jaar had hij het gezegt en dus ik ook en sindsdien hebben we verkering.  en het gaat helemaal goed tot nu toe en we geven super veel om elkaar. we beseffen allebei juist dat we nog heel jong zijn en daarom proberen we onze gevoelensook steeds geen aandacht te geven en gewoon ze te negeren maar het is heel lastig voor ons allebei en dat merken we gewoon meer. want vorig wiekend kwam hij bijvoorbeeld ook logeren en toen gingen we in bed tv kijken onder de dekens en op een gegeven gingen we kroelen en toen kuste hij me en toen deed ik mijn hand zo naar zijn onderbroek omdat ik het gewoon wilde proberen.En toen trok hij mijn hand zachtjes weg en zei hij: lieve schat we zijn nog te jong. maar ik hoorde aan hem dat hij dat ook moeilijk vond om te zeggen omdat hij het ook zo graag wilt maar we weten gewoon dat we nog te jong zijn.ik voelde me toen gelijk schuldig omdat ik bang was dat ik over zijn grens was gegaan. en dat merkte hij dus toen zei hij heel lief dat het niet aan mij lag en dat hij het ook heel graag wilde.  maar dat hij mij wil beschermen tegen dat ik een foute keuze maak en er misschien spijt van krijg.En zo gaat het best vaak. vooral als we echt samen zijn en we knuffelen. En dat is al een paar maanden moeilijk. 

Hij zegt dat hij wil dat ik er heel goed over na denk zodat ik echt de juiste keuze maak. dus we hebben ook veel opgezocht op internet over seks en mensen zeggen ook altijd dat je je voor seks veilig moet voelen bij iemand en dat hebben we heel erg. want vaak als ik geeneens iets zeg weet hij al hoe ik me voel en wat ik denk en dat heb ik weer met hem.Maar bijvoorbeeld in de klas maken veel van de jongens echt hele rare grappen over seks en ze zeggen ook hele disrespect volle dingen alsof seks gewoon iets stoers is en we snappen ook dat seks juist iets met liefde is en niet zomaar omdat je dan stoer bent. Het is niet dat we elkaar gewoon willen gebruiken.we willen het echt samen. 

Dus ik denk dat ik er klaar voor ben en mijn vriend zegt ook dat hij er klaar voor is. alleen we weten gewoon niet zo goed of het nou echt oké is als we het doen. we schamen ons ook. Ik weet wel gewoon dat als ik het wil doen,dan wil ik het gewoon echt met hem. ik kan ook niet voorstelen dat ik het later met een andere jongen zou doen. 

ik ben nog niet ongesteld geworden dus ik dacht dat het dan ook zonder condoom kan maar hij zegt dat we zowiezo een condoom moeten gebruiken voor de veiligheid dus dat doen we ook gewoon. Maar ja dit is dus mijn vraag en waar we mee zitten. wat denken jullie? graag wel echte antwoorden want we zijn hier heel serieus mee

groetjes en bedankt voor het lezen

Lang verhaal ik zou nog wachten is denk ik beter maar als je het echt veilig doet en het echt zeker wil en goed over na hebt gedacht dan kan je het doen maar je moet zelf kiezen

Je hoeft niet meteen all the way te gaan. Je kunt eerst bloot knuffelen en dan misschien elkaar vingeren en aftrekken en zo steeds verder.  Of jezelf samen masturberen zodat je van elkaar ziet wat klaarkomen is. Zo word je steeds vertrouwder met elkaar en kun je misschien later echt gaan neuken. Neem gewoon de tijd en wees lief met elkaar.

Hi 

Ja ik ben het helemaal eens met David-NL

en bespreek dit ook met je vriendje dat je dit lastig vind en vraag hem wanner hij dit wilt.

En je hoef je niet te schamen toen je in zijn onderbroek zat en hij je hand weg haalden.

hij is niet boos hij wil je alleen maar beschermen denk ik 

Groetjes 

Je hoeft niet meteen all the way te gaan. Je kunt eerst bloot knuffelen en dan misschien elkaar vingeren en aftrekken en zo steeds verder.  Of jezelf samen masturberen zodat je van elkaar ziet wat klaarkomen is. Zo word je steeds vertrouwder met elkaar en kun je misschien later echt gaan neuken. Neem gewoon de tijd en wees lief met elkaar.

Ja dat denken wij dus ook. dit zei mijn vriend ook. Dat we gewoon rustig kunnen beginnen en dan kijken wat fijn is en hoe ver we willen gaan. en dat je elkaar vertrouwt is heel belangrijk en ook eerlijk zijn wat je wel en niet fijn vind. Maar dat komt denk ik wel goed. bedankt voor je reactie in ieder geval 😊 

@Sinterklaasje  wat al eerder gezegd is gewoon wat voelen en strelen aan elkaar hij zou bv een vinger in je clitje kunnen doen (voorzichtig) en jij zou hem kunnen aftrekken en idd beide naakt. De rest komt later wel

Hey,

Als het veilig gebeurt dan is daar niets verkeerd aan maar ik zou het met wederzijdse toestemming doen

Grts

Onbekende

Reageer