Skip to main content

ik heb de laatste tijd heel erg zin om iemand te zoeken om dingen mee te doen, ik ben een jongen dus dit gaat niet zo simpel, wat kan ik doen?

Heyy!

ik heb dit ook vaak. Is niet erg. Moet je wel oppassen dat je áls je het gaat doen veilig doet. Veel 🍀!


Hoiiii,

Doe dit niet met vreemden! Dat is erger dan geen seks. Ga misschien masturberen of zo i.p.v. dat.

Groetjes, justGhast


ik heb de laatste tijd heel erg zin om iemand te zoeken om dingen mee te doen, ik ben een jongen dus dit gaat niet zo simpel, wat kan ik doen?

En bedoel je dan jongen of meisje of maakt het jouw niet uit…


Hallo @annoniemomdatikhetwil 

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het lijkt alsof iedereen om je heen daar al mee bezig is. Je wilt misschien zelf ook iets doen. Ik snap het wel hoor. Ik zelf ben een persoon die wacht tot huwelijk, dat vind ik mooier. Iedereen mag zijn eigen idee hebben. Laat jezelf niet al te gek maken, je bent sowieso nog geen 18, dus heb je nog tijd. 

Salam!


Jazeker, het is erg normaal. Ik had dat ook, het is uiteindelijk nooit gebeurd, omdat het alleen kon met volwassen mannen en ja, dat is niet zo fijn. Ik zou dat in iedergeval niet willen, maar misschien een ander wel, al raadt ik dat ten sterkste af.

Een manier om mensen te vinden is een forum of kinderdating app. Pas wel op voor catfishers en andere dingen. Het is niet veilig om dit te doen. Mijn tip is gewoon iemand te vinden om friends with benefits mee te worden. Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen dezelfde gedachtes hebben. Maar dat was het, meer heb ik niet.

 

Veel gaapjes,

Emma


"Mijn tip is gewoon iemand te vinden om friends with benefits mee te worden. Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen dezelfde gedachtes hebben. Maar dat was het, meer heb ik niet."​​

Hoe kan ik dat doen als ik geen vrienden in mijn buurt heb? ik woon in een rustig dorp met weinig mensen van mijn leeftijd dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen


ik heb de laatste tijd heel erg zin om iemand te zoeken om dingen mee te doen, ik ben een jongen dus dit gaat niet zo simpel, wat kan ik doen?

En bedoel je dan jongen of meisje of maakt het jouw niet uit…

maakt mij niet uit, ik heb niet echt een voorkeur


Reageer