Vraag

Is het normaal dat je als je 12 bent en een zaadlozing hebt gekregen?

  • 22 March 2022
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik, ehh... Had een beetje gemasturbeerd en nu heb ik een, ehh... Zaadlozing gekregen.. als, iemand geef me een goed antwoord....


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

iedereen krijgt op een andere leeftijd zijn eerste zaadlozing, daar is niks vreemds aan.

maar je zult er voortaan dus rekening mee moeten houden dat je iets bij de hand hebt zoals een beetje wc-papier om het mee op te vangen, zodat je niet overal vlekken maakt ;-)

Reputatie 7
Badge +18

Hoi heel normaal. Vaak is het de 1e keer vanzelf dus zonder dat je wat deed. Dat ben je dus nu vòòr geweest. Niks geks aan. 

Groetjes Julian X

Reputatie 1
Badge

iedereen krijgt op een andere leeftijd zijn eerste zaadlozing, daar is niks vreemds aan.

maar je zult er voortaan dus rekening mee moeten houden dat je iets bij de hand hebt zoals een beetje wc-papier om het mee op te vangen, zodat je niet overal vlekken maakt ;-)

Tja, ik had niet verwacht dat ik een zaadlozing zal krijgen 😅

 

Reputatie 5
Badge +3

haha nee de eerste keer gebeurd vrij plotseling, had je er een grote rommel van gemaakt?

maar voor de volgende keer weet je dat je iets meer moet voorbereiden 😊

Reputatie 4
Badge +4

Wanneer iemand zijn eerste zaadlozing krijgt kan  erg verschillen. Ik was ook 12 (wel pas net een paar weken) toen ik mijn eerste zaadlozing had, maar ik had het in een natte droom. Een vriend van mij (die is bijna 15) heeft nog geen zaadlozing gehad.

Ik heb ook altijd een wcrol naast m’n bed staan om het op te ruimen. 

Reageer