Vraag

Is het normaal dat ik vaak masturbeer?

  • 19 February 2023
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

Badge

Hey ik ben een 12 jarig meisje die best wel vaak masturbeert, is dit normaal en hebben jullie tips

 


7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Bobmarleyfan,

 

Ik lees al een hele tijd topics op dit forum. Uit alle topics én reacties maak ik op dat 12-13 we de gemiddelde leeftijd is! Ik hoop dat je er van geniet.

 

Groetjes, ikkuh

Reputatie 4
Badge +3

Het is heel normaal, ik ben ook 12 en masturbeer elke dag wel. Lichaam verandert en is leuk om alles te ontdekken wat je fijn en lekker vind. 

Is volledig normaal dat je dat elke dag doet tips om beter te masturberen een klein beetje plassen en dat als glijmiddel gebruiken is super leuk.

Hey, 

Ik ben zelf ook 12 en doe het ook vaker. Hopelijk steltdit je gerust aan het is gwn  normaal!

Xx 

Reputatie 1
Badge +1

He hallo, welkom op het forum! Volgens mij is 't super normaal om het vaak of regelmatig te doen. Ik ben nu 15 en doe 't zeker 3 tot 5 keer per week. En ook elke dag is gewoon/normaal, denk ik.
tips heb ik niet echt: gwoon doen wat je fijn vind! het is jouw liijf.

 

(ik had voorheen account, heb 't toen opgeheven, en nu weer op “hersteld wachtwoord” geklikt, dus ik ben weer terug na 2 jaar weggeweest te zijn, haha!… 0 reacties ,blijbaar, maar mn oude reacties zijn weg)

Reputatie 2
Badge +1

Gewoon bezig blijven....wat voor tips wil je?

Het is echt heel normaal 👍

Reageer