Vraag

is het normaal dat ik seks wil op min 12de

  • 12 April 2021
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Badge

ik ben 12 en ik wil al sex is dat normaal of ben ik gewoon raar het beon toen het een maand na dat het met mijn vriendin uit was


7 reacties

Hoi!!,

Het is niet dat dat je sex wil op 12 jaar 

Je bent er aan toe waneer jij er aan toe  bent 

En ik dit geval voor jou is dat nu. 

Ik ben zelf een jonge van 16 ik wil ook graag sex Maar nog niet gehad. wacht op een leuke meisje dan komt het wel goed. !

 

 

 

 

 

 

Op zich is het niet raar. Waarschijnlijk ga je puberteit in en dat is een behoorlijk hormonale rollercoaster. Wat ik hiermee bedoel? Je gaat je waarschijnlijk sneller seksueel aangetrokken voelen en zal vaker over seks en alles daaromheen denken.

Mijn advies is om nog even te wachten en de juiste persoon te vinden maar doe waar je je goed bij voelt. Zorg er wel voor dat zowel jij en je partner duidelijk hebben gemaakt dat jullie het beiden willen en wat wel en wat niet. Succes!

Reputatie 2
Badge +1

Het is totaal niet raar, don't worry :)

Badge

ja dat is heel normaal, je puberteit is de geilste periode uit je leven, tussen je 12 jaar en je 17/18 jaar staan de meesten extreem geil, tussen die leeftijd fappen de meesten zich kapot en sta je op ontploffen.

hoe komt het dat jongens tussen 12 en 17/18 zo extreem geil zijn? dat doen uw gedachten natuurlijk, je bent nog maagd en je wil een meisje zien, en omdat je nog niet weet wat het is en je het nog nooit gedaan hebt, maar het wel wil, daarom staan pubers tussen 12 en 18 zo extreem geil, daarom fantaseer je over een meisje dat je seks wil, omdat je het nog nooit gedaan hebt, daarom sta je zo geil

maar… stel dat je nu op je 12, 13, 14 al seks hebt met een meisje, waarschijnlijk maar een random iemand die je maar 1x zal zien, en morgen?? morgen zal je opnieuw moeten fappen, maar ondertussen heb je wel al seks gehad… dus ondertussen weet je al wat het is want je hebt het gedaan, dus automatisch ga je ook minder kunnen fantaseren want je weet dan al wat het is, en daarom ga je ook minder geil zijn, geloof mij, als je nu al seks hebt, fappen gaat nooit meer hetzelfde zijn, want dan weet je al wat het is, dus ga je minder fantaseren daarna en minder kunnen genieten, fappen gaat nooit meer hetzelde zijn

het begint nog maar pas voor jou, het zou zonde zijn om die geile puberteit niet meer mee te maken want eens je seks hebt gehad dan weet je al wat het is en ga je minder fantaseren en ga je minder genieten van het fappen, dus geniet nog maar een paar jaar van jezelf en ontdek jezelf eerst nog maar wat, eens je 19/20 jaar bent dan kan je het met een meisje doen, geloof me je kan nog lang genoeg seks hebben in leven, fappen doe je niet zo heel lang dus geniet maar eerst nog wat van jezelf

Badge

dankje voor de reacties

 

Badge

Ja is heel normaal man op die leeftijd dacht ik ook maar aan 1 ding

Reputatie 6
Badge +12

Het is zeker niet raar om het te willen, maar het doen is wel apart 

Reageer