Vraag

is het normaal dat ik 3 meisje heb gezoend

  • 3 January 2024
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Badge

hi ik been een meisje van 13 jaar op me 11 de heb ik met 2 meisjes gezoend maar ook echt vaak gwn flesje gedraaid en naakt op elkaar gelegen nou nu ben ik dertien en een van mijn beste vriendinnen die was er nieuwsgierig naar dus zij ik gwn ja oke priema maar met die zelfde vriendin wil ik eigenlijk ook zeg maar kutje likken of vingeren proberen maar weet niet of zij wil en ik durf het niet te vragen ( trouwen voor de duidelijkheid ik ben best wel bezig met sex dingetjes enzo ) maar volgensmij die vriendin ook maar wat dus ook het probleem is dat door dit ik niet zeker weet als ik op jongens of meisjes val hebben julie tips hier voor


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi

Je bent nog jong, expirimenteren hoort erbij! Maar het belangrijkste is: doe alleen iets waar je echt achter staat! Je hebt tijd genoeg om er achter te komen of je op meisjes of jongens valt, of misschien wel gewoon op allebei.

Toen ik 13 was heb ik ook gezoend, en meer, met mijn bff. We wouden het allebei 100%. Als jij het zeker weet, als je vriendin het zeker weet, als jullie het echt willen, dan is er niks mis mee. Als je twijfelt gewoon wachten, er is tijd genoeg!

 

X

Kim

Badge

Dankjewel

 

Reputatie 1
Badge

Als jullie er allebei voor willen gaan is het prima. Geef je grenzen aan als je iets niet wilt en luister naar jouw vriendin wat zij wilt.

Experimenteren kan heel leuk zijn, wat ik in mijn jongere jaren zeker ook heb gedaan! 

Het uitzoeken van je seksualiteit kan een hele reis zijn. Als je het fijn vindt om met meisjes te zoenen, en meer kan het mogelijk zijn dat je niet hetero bent. Maar dat is iets waar je nog tijd genoeg voor hebt om dat uit te zoeken;) 

 

Groetjes Annabel

Reageer