Vraag

Is het mogelijk om in je plasgaatje te vingeren?

  • 3 April 2023
  • 4 reacties
  • 1242 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

 

Ik heb een probleempje. Altans, dat denk ik. 

 

Kan je namelijk per ongeluk je plasgaattje vingeren? En kan die ook in je vagina (maagdenvlies) zitten? Ik plas namelijk uit hetgene waar ik ook in vinger. Kan verder ook geen ander gat vinden dus tja.. plas en vinger in het meeste onderste gat, boven men poepgat. En mocht ik men plasgat vingeren is dat schadelijk? Heb namelijk dag erna namelijk pijn bij het plassen omdat het dan straktrekt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Misschien niet het meest leuke onderwerp om het te over hebben maar goed even wat seksuele voorlichting: je hebt als vrouw 3 gaatjes. 1 poepgat, 1 gat waar je mee plast en een gat waar je ongesteld word of een baby uitkomt als je zwanger bent (de vagina).

Het poep gat zit achteraan. Maar dat weet je denk ik wel.

Het plas gaatje zie je eigenlijk bijna niet, zo klein is die. Dus bijna onmogelijk dat je daar vingert. Het is het bovenste gat vanaf je buik.

Het gat wat de vagina heet, is het middelste gaatje. Hier zit ook een soort ja hoe heet het, vel om heen. Ben ff de naam kwijt haha. Daar vinger je in zoals ik het nu lees. Want je zegt dat boven je poepgat vingert dus dan is dat de vagina.

 

Als het pijn doet geeft je lichaam aan dat je het te veel of te snel hebt gedaan. Dus je lichaam is daar dan niet niet klaar voor. Probeer te relaxen en lekker rustig je clitoris te masseren. Het hoeft geen marathon te worden😅

 

Een hoop uitleg, hopelijk kun je er iets mee<3

Reputatie 3
Badge +1

Misschien niet het meest leuke onderwerp om het te over hebben maar goed even wat seksuele voorlichting: je hebt als vrouw 3 gaatjes. 1 poepgat, 1 gat waar je mee plast en een gat waar je ongesteld word of een baby uitkomt als je zwanger bent (de vagina).

Het poep gat zit achteraan. Maar dat weet je denk ik wel.

Het plas gaatje zie je eigenlijk bijna niet, zo klein is die. Dus bijna onmogelijk dat je daar vingert. Het is het bovenste gat vanaf je buik.

Het gat wat de vagina heet, is het middelste gaatje. Hier zit ook een soort ja hoe heet het, vel om heen. Ben ff de naam kwijt haha. Daar vinger je in zoals ik het nu lees. Want je zegt dat boven je poepgat vingert dus dan is dat de vagina.

 

Als het pijn doet geeft je lichaam aan dat je het te veel of te snel hebt gedaan. Dus je lichaam is daar dan niet niet klaar voor. Probeer te relaxen en lekker rustig je clitoris te masseren. Het hoeft geen marathon te worden😅

 

Een hoop uitleg, hopelijk kun je er iets mee<3

Maar is er een kans dat hij net aan de rand/in mijn vaginna zit? Bij de maagdenvlies ofz

Reputatie 7
Badge +7

Sorry voor mijn late reactie maar volgens mij zou dat best kunnen. Elke vagina is weer anders en ik weet niet hoe die van jou eruit ziet. Als je het toch heel graag wil weten zou je met een spiegel daar beneden kunnen kijken. Is oprecht interessant om te weten hoe dat allemaal werkt enzo haha

 

Volgens mij kan dat niet

xx, Ongel

Reageer