Vraag

is het gek om seks te hebben met je beste vriendin als zij daarvoor instemt

  • 13 November 2023
  • 6 reacties
  • 582 Bekeken

Badge

Ik ben 16 en hep al een paar weken lang droomen over mijn beste vriendin en dat we seks hebben ik hep het haar al verteld en ze zij dat ze het wel een keer wil proberen maar dan wel met condoom maar ben bang dat ik ze niet mee krijg en wil het wel een keer proberen wat moet ik doen 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

 

als jullie het beide een goed idee vinden en leuk vinden zou ik het lekker proberen als jullie er beide klaar voor zijn. Het zou wel druk kunnen leggen op je vriendschap.

Badge

Oke maar hoe koop je condooms als je met een van je ouders een gedeelde rekening hep en geen los geld

Badge

Hoi,

er zit geen leeftijds grens aan om condooms te koopen!

je kunt ze gemakkelijk bij de Kruidvat halen om soa en of andere ziektes te voorkomen zou ik het ook zeker met condoom doen! Succes 

Reputatie 3
Badge +3

Met een gedeeld ac zeg gewoon dat je wat deo haalde voor in je gym tas ofz of wees eerlijk zeg dat je 16 bent en sexueel actief wil zijn en veilig dat wil doen je bent al op de leeftijd van instemming 

Badge

hey,

 

als jullie allebei het willen zou ik het zeker doen. wel veilig, niet zonder condoom! 

Badge

Ik ben 16 en hep al een paar weken lang droomen over mijn beste vriendin en dat we seks hebben ik hep het haar al verteld en ze zij dat ze het wel een keer wil proberen maar dan wel met condoom maar ben bang dat ik ze niet mee krijg en wil het wel een keer proberen wat moet ik doen 

Is het dan eigenlijk raar als je niet iets met haar wil maar wel de seks

Reageer