Vraag

is het gek dat mijn moeder mij met anderen mensen op mijn kamer laat slapen

  • 25 January 2024
  • 8 reacties
  • 523 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hé is het gek dat mijn moeder mij met vrienden van mij laat slapen op mijn kamer in mijn bed of kan dit gewoon op je twaalfde? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Nee het is niet gek, je moet er pas mee stoppen als jij (of de ander) zich er niet comfortabel bij voelt.

Liefs Julie ❤️

Reputatie 1
Badge

Tuurlijk kan dat ik denk dat het aan jouw ligt of je diegenen goed genoeg kent om in jouw bed te slapen, ik zou zelf met niemand in mijn bed willen slapen omdat die van mij altijd kruimelig is

groetjes

Reputatie 1
Badge +3

Ja maar ik ben een meisje van 12 en al mijn vrienden zijn jongens van minstens 16 

Reputatie 5
Badge +3

Ja maar ik ben een meisje van 12 en al mijn vrienden zijn jongens van minstens 16 

Ik geloof er weinig van, maar : Niet Doen

Reputatie 1
Badge +3

Ja maar ik ben een meisje van 12 en al mijn vrienden zijn jongens van minstens 16 

Ik geloof er weinig van, maar : Niet Doen

Ik snap goed dat je denkt dat dit niet waar is alleen ik ben powerlifter en weeg zoveel dat ik meedoe met de 15/16 jarige en ga niet met leeftijdsgenoten om 

Oke, ondertussen zijn deze verhalen zo ongeloofwaardig hahaha. ::::

 

Eerst met iemand van 18 (wat je ouders/familie blijkbaar helemaal top vinden),

Dan doe je aan powerliften én bodybuilden (ten eerste kan dat niet echt, en mag dat niet op die leeftijd van 12 jaar),

En je bent een meisje, met zichtbare 'abs', zoals je zelf zegt, wat volgens mij klinklare onzin is,

En hierbij ook nog een seksuele topic met: "Mijn gymdocent kreeg tijdens het worstelen een stijve", waarvan je zelf later zei: "Hij vroeg aan mij of ik dat wilde vergeten"

 

En dit heb je binnen 1 week gezegd, en daarbij is het vaag dat je op zoveel dingen tegelijk let (zoals een stijve van een ander, en dat dat 'opvalt'). Ik ben héél benieuwd wat je nog meer hebt gezegd, en wat ik dus nog niet heb gezien.

 

Reputatie 1
Badge +3

Oke, ondertussen zijn deze verhalen zo ongeloofwaardig hahaha. ::::

 

Eerst met iemand van 18 (wat je ouders/familie blijkbaar helemaal top vinden),

Dan doe je aan powerliften én bodybuilden (ten eerste kan dat niet echt, en mag dat niet op die leeftijd van 12 jaar),

En je bent een meisje, met zichtbare 'abs', zoals je zelf zegt, wat volgens mij klinklare onzin is,

En hierbij ook nog een seksuele topic met: "Mijn gymdocent kreeg tijdens het worstelen een stijve", waarvan je zelf later zei: "Hij vroeg aan mij of ik dat wilde vergeten"

 

En dit heb je binnen 1 week gezegd, en daarbij is het vaag dat je op zoveel dingen tegelijk let (zoals een stijve van een ander, en dat dat 'opvalt'). Ik ben héél benieuwd wat je nog meer hebt gezegd, en wat ik dus nog niet heb gezien.

 

Dit is niet in een week gebeurd dit is over een langere per o en ik ben natty 

Reputatie 1
Badge +3

Nee het is niet gek, je moet er pas mee stoppen als jij (of de ander) zich er niet comfortabel bij voelt.

Liefs Julie ❤️

Soms voel ik me ook niet fijn maar soms ook weer wel en dan voelt het. Heel fijn zoals bij mijn vriendje 

Reageer