Vraag

Is het gek dat ik mijn broer zijn piemel aanraak terwijl hij slaapt

  • 12 February 2021
  • 8 reacties
  • 1537 Bekeken

Badge

Soz voor speling ik heb dislexie,

 

Een keer kwam mijn broer in mijn kamer slapen omdat er in zijn kamer gebouwdt werdt. Toen hij sliep begon ik aan zijn peimol te trekken en ik vont het bestwel geil. Is dit normaal?

 

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ehmm mijn antwoord zou kort zijn: NEEE! 

gewoon niet meer doen eigenlijk. 

 

groetjessss

Reputatie 7
Badge +19

Nee, het is niet normaal om dit bij je broer te doen. En al helemaal niet als hij slaapt. Doe het dus niet nog eens.

Reputatie 3
Badge +4

Ja dit is zeker raar en dit zou ik nooid meer doen en zeker niet bij je eigen broer. 

En dit zou ik dus nooid meer doen en dat je geil word van je bloedeige broer naakt te zien is ook raar.

Ehmm mijn antwoord zou kort zijn: NEEE! 

gewoon niet meer doen eigenlijk. 

 

groetjessss

Jawel het is fk raar

Reputatie 5
Badge +6

Als je broer het lekker vindt en jij ook zie ik geen reden om te stoppen, dit is geen incest, dus mag het gewoon,al moet je  het niet te ver nemen!

Nou ja, waar ik vooral mee zit is dat hij slaapt. Dit is eigenlijk sexueel misbruik, dus als je het wilt doen, vraag het dan aan hem, want dit wat je nu doet is eigenlijk strafbaar

Reputatie 3
Badge +4

Nou ja, waar ik vooral mee zit is dat hij slaapt. Dit is eigenlijk sexueel misbruik, dus als je het wilt doen, vraag het dan aan hem, want dit wat je nu doet is eigenlijk strafbaar

Ja vond ik ook dit is gewoon kij erg stel je voor da jij die jonge was die sliep en jij word zo afgetrokken of gevingerd,... En je word dan waker dat is gewoon vreselijk en terwijl je sliep zonder toestemming (in gevangenis verkrachten ze mannne/vrouwen niet voor allen pijn te doen maar want je dan machteloos voeld,...) en verkracht worden door je broer terwijl je gewoon naast hem kwam slapen dat is wat petofielen doen. 

Reputatie 3
Badge +4

Op kamp heb ik ook al een keer naast iemand moeten slapen in een twee persoonsbed want er een ondbrak maar daarom wachten ik niet tot die sliep voor haar te verkrachten. 

Reageer