Skip to main content
Vraag

Is het gay om seks te hebben met mijn beste vriend?

• January 21, 2025
  • 9 reacties
  • 1081 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een keer seks hebben met hem om te proberen maar maakt dit mij gay? val namelijk niet op mannen maar vind hem wel sexy

9 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi ​@enzoknolfan3 

Gay/Homo betekent dat je met het gender man op het gender man valt. Zo niet, dan zegt men dat je geen Homo bent oftewel niet gay. Je kan hem het vragen en als jullie het allebei willen dan kan dat natuurlijk. 

Succes 

Nieuwsgierig Aapje 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 22, 2025

Toch wel een beetje hoor. Misschien is het gewoon een fase maar misschien blijf je wel gay of bi. Geniet ervan!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 22, 2025

Dit is absoluut niet gay! Je bent een tiener en wilt je lichaam ontdekken, ik heb dit ook gedaan met mijn stiefneef, de kans dat anderen in jou omgeving het ook doen of deden is zelfs groot, neem je kans en doe het gewoon.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 22, 2025

als je hem sexy vind misschien wel maar ja alleen jij kan dat voelen/weten

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 22, 2025

update: ik heb geprobeerd, en het voelde goed. Ben ik nu gay? Ik ben niet verliefd op hem maar het seksgevoel voelde heel goed.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 22, 2025

Mijn mamma, waar ik fijn mee over dit soort dingen kan praten, zei dat pubertijd vooral bestaat uit ontdekken en ervaren.

Dus ik zou hem dan vragen, wellicht weet je wel al een beetje hoe hij erin staat?

Ik heb dit ook na lang twijfelen aan mijn beste vriendin durven vragen. Uiteindelijk wilde zij het ook heel graag met mij maar durfde ook niet 🤷🏼‍♀️ En nu zijn we een stelletje en smoorverliefd op elkaar. Dus het kan dat je gay bent maar kan ook goed van niet. Proberen dus!

Succes!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 22, 2025

Waarom ontkennen velen toch dat als jongens seks hebben met elkaar, ze toch wel gay bezig zijn? Waarom zijn ze toch zo bang dat ze gay zouden zijn of blijven?  Grow up.

• January 25, 2025

Kijk hier 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=is%20seks%20met%20vriend%20gay 

324 topics waar je mischien wat in vind. 

Volgens mij: gay of niet gay, hetero of niet : seks is seks en da’s de natuur zelf. 

Forum|alt.badge.img

ik denk dat het je zeker niet gay maakt hoor! 

ik weet wel dat ik gay ben en dat ik het ook heel graag wil met iemand, maar ik heb het druk en je moet vooral gewoon experimenteren. toen ik eerst dacht dat ik gay was, probeerde ik ook met een meisje te daten. ik dacht dat het erg was dat ik me zo voelde maar dat is helemaal niet zo. 

als je zoiets doen ontdek je heel erg veel

succes!!