Vraag

is het erg dat ik sex heb met mijn eigen nichtje

  • 31 May 2023
  • 11 reacties
  • 782 Bekeken

Badge

heb al 3 jaar een verhouding met mijn nichtje van 12 


Dit topic is gesloten

11 reacties

Badge +1

eigenlijk is dit best erg, je nichtje was toen 9 en dit is strafbaar! ik zou er echt me stoppen want anders krijg je echt echt problemen

Ja dat is erg!!! Het is familie en kan je problemen mee krijgen, geen idee hoe oud je bent? Maar 3 jaar. . .  toen was je nichtje 9, vind ik een beetje incest eigenlijk, dus zou er maar mee stoppen als je geen problemen wilt krijgen. 

Badge

anoniem waarom is dat erg dan dit kan toch gebeuren helaas

Badge +1

anoniem waarom is dat erg dan dit kan toch gebeuren helaas

Ja dat kan inderdaad gebeuren maar je zorgt er dan toch wel echt zelf voor.. Wil zij dit ook dan?? En ookal wilt zij dit, is het alsnog strafbaar :)

Badge +1

 

Dat kan niet toch 😂😂

Reputatie 7
Badge +9

je hoort geen seks te hebben met een minderjarige omdat dat strafbaar is! en ook nog je nichtje dat al helemaal niet. het hoort niet maar heb je het wel veilig gedaan? dus met condooms?

Badge +1

zou je mij willen zien op fotos 

Ik vind t nu te ver gaan :)

Badge +1

je hoort geen seks te hebben met een minderjarige omdat dat strafbaar is! en ook nog je nichtje dat al helemaal niet. het hoort niet maar heb je het wel veilig gedaan? dus met condooms?

Prc die, tis echt enorm strafbaar en al helemaal als dat meisje toen hij begon 9 was..

Reputatie 7
Badge +9

waarom zou je ook een foto willen sturen hier? iedereen kan het zien en gebruiken

 

Badge +1

waarom zou je ook een foto willen sturen hier? iedereen kan het zien en gebruiken

 

Precies echt raar, ik bedoel doe t dan op snap ofzo maar niet hier 😂

naja het is helaas zo gelopen ik had het liever ook anders gezien. maarja vind jij het smerig dan dat ik dat doe

Het is niet okee dat je iets doet dat je voor het eerst deed met een meisje van 9 en nu 12! En volgens mij vind @anoniem.x12 het niet meer zo fijn dat je haar op deze manier aanspreekt. . . .