Skip to main content
Vraag

is het erg als ik elke dag aftrek

• March 30, 2026
  • 12 reacties
  • 606 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoy

Ikheb een vraag is het erg als ik elke dag doe aftrekken 

12 reacties

Forum|alt.badge.img+1

nee denk ik niet als je maar zonder moeite n dagje kan overslaan (dat je niet verlsaafd ben dus)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 1, 2026

Nee, helemaal niet. Het is juist gezond. Je hebt een hele boel voordelen waaronder stres vermindering en beter slapen. De enige nadelen is (tenminste bij mij) als ik het te vaak op een dag doet begint mijn lul/eikel een beetje te irriteren dus dan stop ik, en als je het elke dag doet komt er minder sperma uit dan na bijvoorbeeld 3 dagen. 

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 2, 2026

Nee dat is heelemaal niet slecht ik doe het ook hoor

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 2, 2026

@Anoniem 1234 Waarom reageer je op jezelf? 🤔

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 2, 2026

@Yusa misschien is het dan toch waar dat je hersenen verschrompelen van te veel masturberen?  😀

@Anoniem 1234 niets ergs aan, blijf maar lekker masturberen. Veel jongens doen het elke dag of nog vaker en die zijn allemaal prima gezond.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 2, 2026

Is wel slecht, je raakt uiteindelijk verslaafd aan de dopamine kick

Quokka
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 3, 2026

@Anoniem 1234 Waarom reageer je op jezelf? 🤔

hij moest zichzelf ff geruststellen HAHA

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+2

@lange2010, dat hoeft niet per se, ik doe het ook elke dag maar ben totaal niet verslaafd 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 4, 2026

@lange2010, dat hoeft niet per se, ik doe het ook elke dag maar ben totaal niet verslaafd 

Mischien dat je nog niet verslaafd ben. Maar zou je kunnen stoppen zonder een drang te voelen om het te doen? Mijn ervaring is iig dat ik er wel verslaafd aan raakte en ik op een gegeven moment alleen maar aan sex dacht. Ik ben nu al 3 maanden gestopt, terwijl ik het eerst elke dag deed 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 4, 2026

Als jij je daar fijn bij voelt gewoon doen je doet er niemand verkeerd mee dus ga je gang .

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 5, 2026

Nee hoor dat is niet erg. Elk verhaal over dat het iets slechts met je lijf doet is verzonnen onzin van een paar rigide mensen die in sprookjes geloven. Geniet ervan! 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 5, 2026

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het behoorlijk schadelijk is. Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar toen ik elke dag masturbeerde, kreeg ik ernstige problemen met mijn menstruatie en ontwikkelde ik ook een soort verslaving waardoor ik me na het masturberen erg angst,  vervelend voelde.  Het voelde alsof je gedwongen werd te masturberen, terwijl je dat niet wilde.  Maar je kan niet stoppen.