Vraag

is het een afknapper/vervelend als je 17 bent en nog geen seks heb gehad?

  • 17 January 2023
  • 15 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy allemaal ik ben een jongen van 17 en wil best wel graag seks met iemand. Maar ik wil dit niet echt haasten want ja iedereen zegt wel altijd van het komt wel enzo. Alleen ik ken echt wel veel meiden en jongens die echt al wel seks hebben gehad. Wat helemaal prima is. Alleen stel dat ik dan iemand ontmoet die wel al seksuele ervaringen heeft en we vinden elkaar leuk. En diegene heeft al seks gehad en alles wat daar bij komt kijken en ik dan nog niet. Zou het voor diegene dan vervelend zijn of een afknapper ofzo. Ik ken echt zo veel mensen die dezelfde leeftijd hebben en echt veel verder daarin zijn. Daar wordt ik wel gwn een beetje onzeker van omdat ik niet wil dat als ik straks iemand ontmoet dat diegene dat dan vervelend of raar vind. Hebben jullie hier wat advies voor? Want ik voel me dr echt een beetje rot over eigenlijk 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als iemand je leuk vindt is dat om wie je bent als persoon, niet vanwege het feit of je al seks hebt gehad of niet. Ik denk dat het voor de meesten echt geen afknapper is. Daar zou ik me dus niet zo’n zorgen om maken.

Het is ook goed dat je er geen haast van maakt. Het is veel belangrijker iemand tegen te komen die je echt leuk vindt. Seks komt dan vanzelf wel.

Reputatie 3
Badge +1

Eyy super bedankt voor de reactie man echt fijn

Reputatie 3
Badge +1

En ik snap wel dat het gaat om wie je bent enzo maar als diegene wel al ervaring heeft met dat soort dingen is de lat voor mij gevoel al meteen hoger als je snapt wat ik bedoel 

en dan ben ik soort van bang dat ik het niet goed doe of is dat dan heer raar?

 

Reputatie 3
Badge +1

Het ding is dan als degene dan al wel ervaring heeft is voor mijn gevoel de lat al zoveel hoger zeg maar en dan ben ik bang dat ik dan iets niet goed zou doen ofzo

Reputatie 7
Badge +17

Snap ik. Daar moet je met die persoon dan ook gewoon over praten voordat je seks gaat hebben. Die zal je er echt niet op afrekenen. En helemaal perfect zal het de eerste keer sws niet gaan. Dat is bij niemand zo.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Deamontargaryen,

 

@tim16  heeft gelijk, vind ik dan

Zelf zou ik het echt leuk vinden om met een (in mijn geval)  andere jongen dingen te ontdekken. Ik mag dan wel ervaring hebben met aftrekken en pijpen, maar als ik echt gevoelens zou krijgen voor een jongen en dat het dan serieus wordt lijkt het me echt heel leuk om alles stapje voor stapje met elkaar te ontdekken.

Elkaar verliefd aan kijken en dan glimlachen en langzaam beginnen elkaar aan te raken, een knuffel of en klein kusje. Alles langzaam opbouwen, dat verhoogt de (seksuele) spanning. Het verlangen naar een vervolg is dan ook juist groter, dan dat je gelijk zou gaan neuken, vind ik. Ik heb sws nog niet echt een jongen (en meisjes al helemaal niet) geneukt en het is niet erg als er iets niet helemaal goed gaat. Dat zijn ook mooie momenten die je samen deelt.

Nou moeten we alleen nog een datum prikken haha. Sorry, ik weet de sfeer soms  echt ineens te verpesten, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet erg, gek of vervelend zou vinden als die ander nog geen of minder ervaring heeft. Ik laat me verrassen en het komt wel goed als je met iemand bent die om je geeft, geloof me.

Ik hoor ook vaak allerlei stoere verhalen over wat en hoe ze van alles hebben gedaan, maar de helft is ook gewoon niet waar en de rest is vaak ook gwn onzeker/vind het spannend als ze met ‘iemand nieuw’ zijn.

Gewoon jezelf zijn, dan ben je op je best, echt waar.

 

Liefs,

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey @MickeyMouse super bedankt voor je reactie en kom maar op met die datum hoor😉😂

rustig maar je hebt de sfeer helemaal niet verpest hoor en je reactie heeft echt wek geholpen dus daar ben ik dan wel echt weer blij mee. Ik hoop alleen echt dat als ik ooit iemand leuk vindt en dat is voor die persoon wederzijds dat ze ook die open minded instelling hebben. Dan hoef ik me er ook niet zo zorgen om te maken/om te stressen. 
 

en nouja ik hoop dan ook dat ookal heeft diegene al ervaring het voor mij dan ook een soort van stapje voor stapje wil ontdekken want dat is dan wel zo fijn.

 

groetjes deamon targaryen😁

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal eens met @MickeyMouse  (en hij maakt er meteen werk van met zn datum prikken😄😉)

Je moet er echt niet over gaan zitten stressen. Gewoon eerlijk zijn tegenover de persoon en dan komt het echt wel goed. En dan nog. Als iemand niks met je wil omdat je nog nooit hebt geneukt moet je er sws niks mee willen (maar dat is mijn mening).

Reputatie 3
Badge +1

@tim16 

ja zeker meteen werk van maken hahahah beter meteen die spot reserveren anders is ie al weg zo 😂😂😂

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Deamontargaryen ,

Hey @MickeyMouse super bedankt voor je reactie en kom maar op met die datum hoor😉😂

😉, je hebt humor, das mooi

 

rustig maar je hebt de sfeer helemaal niet verpest hoor en je reactie heeft echt wek geholpen dus daar ben ik dan wel echt weer blij mee.

 

ow, pak van m'n hart

 

Ik hoop alleen echt dat als ik ooit iemand leuk vindt en dat is voor die persoon wederzijds dat ze ook die open minded instelling hebben.

 

en dan te bedenken dat die ander nu al ergens rondloopt…...op zoek naar (iemand zoals) jou…. de dag van de ontmoeting komt steeds dichterbij, echt waar. Had je daar al aan gedacht 😃

 

Dan hoef ik me er ook niet zo zorgen om te maken/om te stressen. 

je bent echt leuk genoeg zoals je bent, dus echte zorgen zijn niet nodig, hooguit dat het een beetje spannend is en dat maakt het eigenlijk leuker

 

 

en nouja ik hoop dan ook dat ookal heeft diegene al ervaring het voor mij dan ook een soort van stapje voor stapje wil ontdekken want dat is dan wel zo fijn.

gewoon eerlijk zijn, ik denk dat anderen liever horen dat je nog weinig/geen ervaring hebt, dan dat je heel veel ervaring hebt en kennelijk nog niemand hebt gevonden die langere tijd met jou geweest is

 

Als je iemand treft die aan het eind van de avond nog ff snel seks wil hebben met iemand, dan is het vooral eigen belang van die ander en denk ik dat zo iemand alleen maar aan zichzelf denkt en ook niet leuk zal/kan reageren als het niet helemaal naar zijn/haar zin gaat.

Als je iemand treft die geïnteresseerd is in jou, dan denk ik dat jullie samen mooie dingen kunnen ontdekken. Het doel is dan niet om zo snel mogelijk seks te hebben,  maar om  het samen leuk te hebben.

Dat laatste wens ik je toe en die eerste, ach ja, ik denk dat jij wel zo slim bent om te snappen dat je daar niet in moet trappen.

Heb vertrouwen. Misschien heb je nog niet echt iets gedaan met een ander, je weet vast wel wat je zelf fijn vindt en dat je ook wel een beetje kunt bedenken wat een ander ook fijn zal vinden. Tijd en oprechte aandacht en daarnaast communicatie is belangrijk. Vraag wat die ander fijn vindt. Fluister in zijn/haar oor zoiets als ‘waar zit jij aan te denken', een kusje of wat? en dan komt het wel goed.

 

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Deamontargaryen  en @tim16 ,

 

mijn reactie die ik om 0126 postte krijgt nu een check en ik weet niet of er nog iemand wakker is bij de Kindertelefoon, dus het kan ook zijn dat je moet wachten op die reactie tot morgen(eind van de)ochtend en dan staat ie vast niet helemaal van onderen, maar sws hierboven, dus kijk ff goed dan…

 

oh, over die datum, ja, ik ben best gewild 🤥ik ben vanavond al uitgenodigd voor een etentje op 18 februari….. door een vriendin van mama haha 😂🤣,dus als dat de enige dag was dat je nog vrij bent, moet je toch met iemand anders afspreken…..iemand die echt leuk is en bij jou past

 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 3
Badge +1

Hahaha wel jammer dit @MickeyMouse 

maar moet goed komen joh ik zie wel wat er gebeurt als het maar niet te lang duurt. Zou me goed doen een vriendin 😂

Ik vind het zelf nogal een afknapper als iemand heel veel ervaring heeft op zijn 17de. Het is leuk ook om elkaar te ontdekken denk ik.  Daarbij kan je niet echt iets fout doen want je gaat samen ontdekken wat je lekker vindt. 

 

Ik ben 15 een zelfs nog helemaal groen.  De meeste van mijn vrienden zijn dat al lang niet meer,  maar ik kijk helemaal niet naar hun.  

Ik wordt helemaal niet snel verliefd of ben niet snel geïnteresseerd,  en ik wil niet zomaar maar iemand zoenen om het zoenen.  Ik heb nog nooit meegemaakt dat een jongen waar ik mee ga praten dat vervelend vindt.  En al was dat wel zo is dat hun probleem.  Ik ben zoals ik ben. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Deamontargaryen  en iedereen die hier post of mee leest,

 

ik heb nog een linkje:

https://www.sensoa.be/de-eerste-keer-seks-bij-vlaamse-jongeren-feiten-en-cijfers

 

Daar kun je lezen hoeveel procent van de jongeren (pubers) wat allemaal gedaan heeft op welke leeftijd en dan zie je dat je niet de enige bent die nog niet alles al heeft gedaan.

 

Oh, mijn gecheckte reactie (en ook die van jullie, zag ik) van vannacht staat hierboven ergens en voor die van mij kun je op de link klikken:

 

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 4
Badge +1

hey heyyy

 

echt geen afknapper hoor! en heel goed dat je je niet haast. ik haastte me ook nooit en geloof me grote aanrader je moet een persoon echt vertrouwen voordat je seks hebt (Vind ik zelf het fijnste). laat je ook zeker niet dwingen tot seks. de eerste keer seks gaat wat moeilijk maar veel lachen en dan komt het goed. maak het gezellig. 

Reageer