Skip to main content

Er is zeg maar een meisje die ik heb leren kennen en ook erg leuk is. Alleen zij is al ontmaagd en ik zou wel ontmaagd willen worden maar weet het niet zeker of ik het wil omdat zij dat al gedaan heeft. Ik heb zegmaar liever dat ik ontmaagd wordt door iemand die het ook voor het eerst doet, dus mijn vraag is of het echt wat uitmaakt of niet?

Waarom wil je dat zo graag dan, dat zij maagd is? Dat maakt namelijk echt niks uit. Het kan juist handig zijn dat zij wat meer ervaring heeft dan jij. Dan is het allemaal wat minder stuntelig zeg maar.


Tis maar net wat jij wil. Als jij het fijner vindt om het te doen met iemand die ook nog maagd is, dan moet je dat doen. Maaaar het zal weinig uitmaken denk ik.


Waarom wil je dat zo graag dan, dat zij maagd is? Dat maakt namelijk echt niks uit. Het kan juist handig zijn dat zij wat meer ervaring heeft dan jij. Dan is het allemaal wat minder stuntelig zeg maar.

Het is meer dat ik er geen spijt van wik krijgen, maar uiteindelijk stelt het ook niet zo veel voor of is dat niet waar??


Waarom wil je dat zo graag dan, dat zij maagd is? Dat maakt namelijk echt niks uit. Het kan juist handig zijn dat zij wat meer ervaring heeft dan jij. Dan is het allemaal wat minder stuntelig zeg maar.

Ik ben 16 trouwens dat is gewoon een normale leeftijd toch?


16 is een prima leeftijd voor seks mits jij daar klaar voor bent


Reageer