Skip to main content
Vraag

Is geil zijn leuk?

• October 23, 2025
  • 17 reacties
  • 578 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Is geil zijn leuk ? Zo ja wat maakt dat het leuk is ? 

17 reacties

• October 23, 2025

@MaanMannetje  het geeft een heel fijn gevoel in je lichaam. Ben jij nooit geil of opgewonden? 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

Ik denk het. Ik ben eigenlijk nooit echt geil geweest denk ik.

• October 23, 2025

Jazeker is een heel lekker gevoel. Soms natuurlijk wat ongepast, als je in een ruimte vol mensen ben en jij wordt plotseling geil.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 23, 2025

Ik vind het niet leuk ofz idk.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Jaa het is best een fijn gevoel! Het is natuurlijk niet fijn als je bijv. in de klas zit of met je familie bent, maar het is oprecht nog fijn als je in je kamer zit😔

Liefs M

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 23, 2025

Jaa het is eigenlijk wel fijn. Vooral als je alleen bent of met je vriendje of vriendin natuurlijk die kunnen je er (als ze dat willen) mee “helpen”

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

@MaanMannetje  het geeft een heel fijn gevoel in je lichaam. Ben jij nooit geil of opgewonden? 

Ik heb een dwarslaesie door  van een pony te vallen En heb een onderbreking van de zenuwbanen  in mijn  ruggenmerg Om alle ongemakken er bij .

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

-Onnodige quote verwijderd-

@MaanMannetje Hey, dat is echt naar😓

Dat is vast heel vervelend voor je…

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

In de meeste gevallen zorgt geil zijn ervoor dat ik me snel afruk, dus dan heb ik er niet zoveel aan.

In bad is het anders, dan ben ik er 1 a 1,5u mee bezig en kom dan wel erg heftig klaar.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

Het is echt een heel fijn en ontspannen gevoel 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 31, 2025

*Onnodige quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@Yusa Het is zeker heel vervelend En ook de ander nadelen ik onder ga 

• November 1, 2025

Hey hallo MaanMannetje. Ik zag deze topic staan. En omdat dit geen standaard vraag is, opende ik die. Toen ik je handtekening zag werd ik nieuwsgierig. Via je profiel las ik je (levens) verhaal. Ik ben via de computer hobby in contact gekomen met een jongen. Na een aantal weken deelde hij zijn verhaal met mij  Dit is vergelijkbaar met jou. Vanwege de privacy, deel ik hierover geen details. Hij verblijft in een woonzorgcentrum voor jongeren. We hebben een vriendschappelijke band opgebouwd. En kletsen veel over het leven. Ik leer veel over de ongemakken van een rolstoel. Wat een dwarslaesie is, en de gevolgen. Ik begrijp deze vraag van jou ook volkomen. Ik maak van de gelegenheid gebruik, om de overige lezers iets uit te leggen. (Je bent dus gewaarschuwd, je mag stoppen met lezen.) Alvast een big big big hug van mij. 

Bij een dwarslaesie is de "datakabel" beschadigd. De verbinding van hersenen naar het (onder-) lichaam. Hierdoor vallen benen en /of armen uit. Maar ook de controle over plassen en poepen zijn verstoord. Niet kunnen staan/lopen betekent ook verzorgd moeten worden. Zoals, aan- en uitkleden, wassen, luiers verschonen etc. Kortom, weinig privacy wat betreft het lichaam. Tijdens de puberteit maken veel jongens  zich zorgen over de lichamelijke ontwikkeling. Bij een dwarslaesie is een stijve krijgen, of klaarkomen (bijna) niet meer mogelijk. Ook de ontwikkeling is beperkt. De groei van schaamhaar is minimaal of blijft weg. En nooit kunnen ervaren wat geil zijn is...

Ik heb heel erg veel respect voor de TS. Zijn openheid over zijn dwarslaesie. Maar ook zijn topics en reacties in de rubriek sexualiteit. Ik weet dat hij soms verdrietig of gefrustreerd is. Bij het zien van de zoveelste vraag over piemel lengte, natte dromen etc. Maar tussen de regels door zie ik vooral een heel vrolijk en gezellig persoon. Die oprecht geïnteresseerd in onze puber belevenissen. Vragen aan vrienden gaat niet, zulke contacten verwateren snel. Tip voor de kindertelefoon: een MaanMannetje  badge zou een welkome toevoeging zijn. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Eh ja, het is gewoon een heel fijn gevoel, moeilijk te beschrijven

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Het is fijn.  Maar het hoeft er niet altijd te zijn vind ik.. ik las hier ook van sommige jongens die het zelfs wel lastig vinden soms, dat zijn lijf zo aandringt. Daar kun je dan weinig aan doen. Dat hoeft van mij niet, maar het gevoel is wel fijn. 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind het gevoel van geil zijn heel leuk, maar wel alleen maar als ik weet dat ik later die dag ook nog kan aftrekken. Als dat niet het geval is voel ik me eerder benauwd of hitsig..

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

@Gijs.jr 
Dag Gijs Wat lief dat je het hier op kindertelefoon Kom zeggen Het is fijn om te lezen Heerlijk ik wou het niet zo uitgebreid over de beperkingen die het mee breng hebben En ja ik voel me ook vaak  soms verdrietig en gefrustreerd over mijn lichamelijke ontwikkeling En  weinig privacy  was best moeilijk het eerste jaartje  Wat daar lastig bij is dat er veel verloop is in onze en ander leefgroepen van verzorgende Wat waak wennen vraagt bij de dagelijks handelingen Zo als wassen omkleden bed of wc gaan 

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

geil zijn is echt niet normaal geil want je hebt zo'n fijn gevoel als geil bent. snapje?