Skip to main content

Hi allemaal, hier mn eerste vraag :)

Ik ben 14jaar oud, en heb laatst voor het eerst een pocket pussy gekocht, maar nu heb ik wel al voor 7maanden een vriendin, we vinden ons binden wel te jong voor sex, en hebben dit bijde nog niet met elkaar gehad zeker niet voor ons 16-17de (überhaupt heb k zelf nooit sex gehad)

Maar aan de ene kant voelt het als vreemdgaan zon ding te hebben en te gebruiken ookal hebben we nooit sex (zowel in t algemeen als met elkaar)

Ik zou het persoonlijk niet beschouwen als vreemdgaan. Echter is het wellicht wel verstandig om dit met je vriendin te overleggen. Ik zou het namelijk niet heel chill vinden als mijn vriendin ligt te masturberen op een andere knappe gozer van het internet, maar over het algemeen helpt praten en gaat daarmee een last van je schouders af.


Hi allemaal, hier mn eerste vraag :)

Ik ben 14jaar oud, en heb laatst voor het eerst een pocket pussy gekocht, maar nu heb ik wel al voor 7maanden een vriendin, we vinden ons binden wel te jong voor sex, en hebben dit bijde nog niet met elkaar gehad zeker niet voor ons 16-17de (überhaupt heb k zelf nooit sex gehad)

Maar aan de ene kant voelt het als vreemdgaan zon ding te hebben en te gebruiken ookal hebben we nooit sex (zowel in t algemeen als met elkaar)

Weet je vriendin wel dat je dat ding hebt


Update: heb t een dag gebruikt en t voelt gwn niet goed, ik ga het morgen (z.s.m) weggooien, zonde van t geld maar idc houd gw van haar en voelt niet goed.

 

Groetjess


Nee is niet vreemdgaan. Met of zonder pocketpusy. 

En dan nog : waarom zou jy niet mogen rukken als je een vriend(in) hebt? En andersom waarom zou zij dan ook niet mogen masturberen als ze een vriend(in) heeft? 

 


Update: heb t een dag gebruikt en t voelt gwn niet goed, ik ga het morgen (z.s.m) weggooien, zonde van t geld maar idc houd gw van haar en voelt niet goed.

 

Groetjess


Het is niet vreemd gaan meiden hebben hoogst waarschijnlijk ook een dildo of vibrator/andere speeltjes. Maar als jij je er echt niet goed bij voelt moet je zelf doen wat goed is.


Reageer