Skip to main content

Hallo allemaal

Ik voel de laatste tijd heel erg de drang om mezelf naakt te laten zien en ik had hier een idee op maar weet niet of het verstandig is: Ik heb een vriendin niet relatie gezien ik snap dagelijks met dr k zie haar heel af entoe in het echt we hebben wel eens gepraat over naakt zijn masturbatie ect ik vertrouw haar met mn leven. Is het slim om haar te vragen of ik mezelf naakt laat zien aan dr in een vid call of gwn snap ofzo ik weet 100 procent dat ze niet screent ik weet alleen niet of het slim is en hoe ik vraag

Gr mij

Het enige dat ik kan bedenken is zonder je hoofd erop en een witte achtergrond maar verstandig is het nooit

Oh ja, soms zijn we idd zo geil op dat moment en achteraf denk je ‘was dit wel verstandig!’

Onnodige quote verwijderd 

Ik zou het persoonlijk niet online doen. Al weet je het 100%zeker het kan altijd gebeuren. In deze wereld kan je alleen jezelf vertrouwen. (Geen sigma tiktok qoute ofzo gewoon de waarheid) Maar als je het dan toch online doet om wat voor reden dan ook toon NOOIT je gezicht want dan ben je pas echt de lul. Want als ze het dan toch screened dan heeft ze alles voor blackmail. En dan ga je veel dingen moeten doen die je niet wil doen. Of je hebt het gewoon heel akward de komende paar eeuwen. Dus in het kort doe het gwoon niet online.

Reageer