Vraag

is dit raar, seks willen op 12e

  • 13 December 2021
  • 9 reacties
  • 411 Bekeken

Badge

Is het raar dat ik seks wil op m'n 12e ?

En wie heeft tips


9 reacties

Badge

Ik wil dat ook wel en ben ook wel benieuwd dus zo raar is het denk ik niet maar tips heb ik niet echt.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Denoniem! Het is helemaal niet raar om rond die leeftijd seks te willen hebben. Ik begon op de leeftijd van 13. Maar iedereen heeft een andere leeftijd waarneer ze beginnen. De ene op z’n 12 en de andere op z’n 15e. 

---- TIPS ----

Heb je al een meisje op het oog? Praat er mee. Probeer elkaar beter te leren kennen en misschien is er een klik tussen jullie. Dan kan de relatie gaan beginnen en kunnen jullie eventueel verder gaan. 

 

( Let op. Doe het altijd veilig! )

Reputatie 7
Badge +5

Nee is niet raar

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het ook wel willen en ben ook 12 maar het is jou keuze en heb  geen tips sry

Badge

Het is zeker niet raar om daar over na te denken zelf zou ik wel eerst je lichaam iets meer leren kennen want 12 is wel een jonge leeftijd 

Reputatie 7
Badge +9

Is niet raar ik ben ook 12 en ik wil ook seks

Badge

Hey Denoniem! Het is helemaal niet raar om rond die leeftijd seks te willen hebben. Ik begon op de leeftijd van 13. Maar iedereen heeft een andere leeftijd waarneer ze beginnen. De ene op z’n 12 en de andere op z’n 15e. 

---- TIPS ----

Heb je al een meisje op het oog? Praat er mee. Probeer elkaar beter te leren kennen en misschien is er een klik tussen jullie. Dan kan de relatie gaan beginnen en kunnen jullie eventueel verder gaan. 

 

( Let op. Doe het altijd veilig! )

Ja, maar ik durf niet

Badge

Hey Denoniem! Het is helemaal niet raar om rond die leeftijd seks te willen hebben. Ik begon op de leeftijd van 13. Maar iedereen heeft een andere leeftijd waarneer ze beginnen. De ene op z’n 12 en de andere op z’n 15e. 

---- TIPS ----

Heb je al een meisje op het oog? Praat er mee. Probeer elkaar beter te leren kennen en misschien is er een klik tussen jullie. Dan kan de relatie gaan beginnen en kunnen jullie eventueel verder gaan. 

 

( Let op. Doe het altijd veilig! )

Ja, maar ik durf niet

ik ook niet

Hey,

Ik snap dat je over seks denkt maar persoonlijk vind ik 12 best wel jong. Dus denk goed na of je het zeker weet of dat het alleen maar een fijne fantasie is. 

Als je het echt wil zorg dan dat het is met iemand die je vertrouwd en die niet te oud is. En doe het natuurlijk altijd veilig.

J8j8

Reageer