is dit raar ?

  • 10 January 2024
  • 2 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik ben 14 jaar en mijn vriend ook

voor de duidelijk heid we zijn beidi hetero en we kenne elkaar sinds groep 1

dit is afgelopen september(2023) gebeurd (toen het 1/2 weken zo heet was) 

 

nou ik ging dus met een vriend afspreken bij hem thuis want hij heeft een zwembad 

zijn ouders waren er niet dus we waren alleen thuis

we zaten binnen en zeiden laten we zwemmen dus we pakte onze spullen en  gingen in de garage omkleden wat we al heel vaak hebben gedaan. dus we kleden ons om en zagen elkaars lul. en die van hem was stijf. en toen keek ik naar hem en werd hij rood toen kreeg ik ook een stijve en werd ik ook rood. toen zei hij mag ik en ik zei ja en toen pakte hij me lul vast en begon er mee te spelen ik  pakte ook zijn lul en speelde er ook mee toen na 20 sec ofzo trok hij zijn zwembroek aan en ging hij in het zwembad ik deed hetzelfde toen in het zwembad gingen een spel doen dat de ene ze ogen dicht moest doen en die de ander moest pakken dus doen was hij hem ik ging ik voor de grap zijn billen slaan. en met mijn hand in zijn zwembroek en kneep ik in ze billen toen zei hij oke we wisellen toen was ik hem en doen greep hij met zijn hand mijn in mijn zwembroek mijn lul vast. en toen voelde ik zou zijn lichaam en toen greep ik zijn lul vast we trokken elkaar af voor zon 30 sec en toen liet hij los en zei hij ik ga omkleden. en toen ging ik met hem mee. toen we gingen omkleden praaten we over pijpen, trekken en seks toen trokken we tegelijker tijd onze zwembroek uit en toen zei hij doe je ogen is dicht en toen vroeg ik waarom en hij zei doe is. dus ik deed dat en doen ging hij mij pijpen ik vond het zo lekker dat ik klaar kwam en toen ging ik hem pijpen en hij kwam ook klaar toen gingen we  elkaar anal nemen en toen kwamen we allebei klaar. en toen gingen we ons omkleden en oen ging ik naar huis.

 

maar mijn vraag is: is dit raar?

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Nee, best wel veel jongens doen dit met hun vrienden dus is zeker niet raar 

Nee, best wel veel jongens doen dit met hun vrienden dus is zeker niet raar 

Neen, ik denk het niet hoor! Ik ben zelf een jongen ik denk gewoon dat je bi of iets anders bent( ik ken niet alle geslachten van buiten).

 

Reageer