Vraag

Is dit raar?

  • 10 January 2022
  • 7 reacties
  • 1195 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

oke dus ik ben 15 jaar en trek regelmatig af of pijp met mijn broertje.

 

is dit raar dat ik dit doe of gebeurt dit vaker?

mijn broertje is trouwens 13 

groetjes Anoniem20067

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9: Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Anne

De Kindertelefoon


7 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Dit is mijn persoonlijke mening - ik ben trouwens een meisje, 13

 

Ik denk dat samen aftrekken als broers wel kan, alleen vind ik elkaar pijpen dan wel wat ver gaan maar weet je, doe vooral je ding :)

 

Heel korte reactie maar ik heb ook niet zoveel te zeggen XD

 

Groetjes ThatGalacticRobot

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Ik vind persoonlijk niks te gek, zolang jullie er allebei achterstaan. Er zullen echter wel een heleboel mensen zijn die dit wel raar vinden, maar ik vind het prima. Ik zou het persoonlijk zelf niet doen, maar doe vooral wat je niet laten kan!

 

Reputatie 1
Badge +2

hoi,

 

ik wou dat ik zo’n broer had 😂 ik denk dat het voor je broertje goed is om te leren hiermee om te gaan, misschien gaat idd dat pijpen wel te ver. Je kan daardoor ook soa’s overgeven dus dat kan voor jullie allebei gevaarlijk zijn. Ik zou vooral oppassen en er gewoon plezier aan beleven.

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Ja weet ik maar soas zouden niet mogelijk zijn want we hebben allebei nog nooit seks gehad dus zouden we het van niemand kunnen hebben gekregen. daarom doen we het ook we zijn heel erg voorzichtig.

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

ja dan zou het kunnen, maar ik zou dat voor een vriendin overlaten, die kan er dan zelf ook nog van genieten😂

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

ha ja das waar ahah

Reputatie 3
Badge +2

hoi,

 

ik wou dat ik zo’n broer had 😂 ik denk dat het voor je broertje goed is om te leren hiermee om te gaan, misschien gaat idd dat pijpen wel te ver. Je kan daardoor ook soa’s overgeven dus dat kan voor jullie allebei gevaarlijk zijn. Ik zou vooral oppassen en er gewoon plezier aan beleven.

Ja weet ik maar soas zouden niet mogelijk zijn want we hebben allebei nog nooit seks gehad dus zouden we het van niemand kunnen hebben gekregen. daarom doen we het ook we zijn heel erg voorzichtig.

Dat is niet hoe soa's werken, in theorie wel, maar in praktijk niet, sommige soa's zijn overdraagbaar zonder seks te hebben zoals hiv die je imuunsysteem aantast en hpv dat bij jongens kanker kan veroirzaken in de prostaat en de penisschacht. Deze kun je krijgen door elkaar gewoon aan te raken. Daarnaast is het mogelijk dat als jullie moeder een soa had tijdens een van jullie zwangerschappen jullie die ook hebben, verschilt per soa, bij hiv weet ik dat dat kan. Als je het veilig wilt doen, moet je ook bij pijpen een condoom dragen, ik snap alleen dat dit voor veel mensen de lol er af haalt, ik doe het ook zonder condoom, maar het is wel een goede om rekening mee te houden. Daarnaast is wat jullie doen verboden, mij maakt het niet uit, zolang jullie het beide leuk vinden, boeit het me niet en ben ik heel blij voor jullie beiden, maar kijk uit me wie je dit deelt. Zodra jullie beiden meerderjarig zijn mag het uit mijn hoofd wel. En als een van jullie meerderjarig is maar de ander niet mag het al helemaal niet. Wederom ik vind het prima en ben er ook een beetje jaloers op, maar ik vind dat je alle info moet hebben.

Reageer