Vraag

is dit normaal gedrag van een meisje van 12

  • 30 August 2022
  • 8 reacties
  • 1678 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 45 reacties

Ik was in de gymzaal, en ik was dus aan het baskutballen, en toen waren we uiteindlijk klaar. En toen kwam er een mooi meisje naar me toe, en ze vroeg aan mij of ik stiekem met haar mee kan gaan. En ik vont haar knap dus ik deet dat en toen gingen we naar een kamer in de school en toen keek ze me aan in m'n ogen en ze pakte vervolgens mijn piemel vast en toen vroeg ze aan mij of ze op me mag rijden, en ik wert zo geil want ze is ook egct heel knap en zei dus ja hoor en toen deed ik mn shirt uit en toen ging ze op me zitten en op me rijden en toen maakte ze ook seksgeluidjes en ik ook want we vonden het erg lekker en toen uiteindelijk moesten we wel gaan want we wilden niet betrapt worden dus we gingen weer terug en toen vroeg me leraar aan mij wat we deden en toen antworden ik dat we elkars nummer aan elkaar gafen dat vont ie prima maar ik ben wel pas 13 jaar oud en word bijna 14 en zij is pas 12 en ze doet dit mijn vraag is dus is dit normaal gedrag van een meisje van 12 en wat moet ik hier verder mee maar genieten?


8 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Het is normaal dat een meisje zich op die leeftijd seksueel beginnen te ontwikkelen. Heb jullie ook seks gehad of alleen droog seks? Als jullie hier allebei mee door willen gaan dan zie ik er geen probleem van in. Doe het alleen wel veilig. ( met condoom) Je wilt niet hoeven uitleggen aan je dat je nu al vader wordt.

Reputatie 2
Badge +1

Het is normaal dat een meisje zich op die leeftijd seksueel beginnen te ontwikkelen. Heb jullie ook seks gehad of alleen droog seks? Als jullie hier allebei mee door willen gaan dan zie ik er geen probleem van in. Doe het alleen wel veilig. ( met condoom) Je wilt niet hoeven uitleggen aan je dat je nu al vader wordt.

Ze had haar broek en onderbroek wel uit maar ik ging haar niet penetreren en ze ree ook alleen op mij had alleen m'n shirt uit alles had ik nog aan. Thx voor je antwoord!

Badge

Hi, 

ikzelf vind het niet echt normaal voor een meisje van 12 om zulke dingen te doen. Toen ik 12 was zat ik tikkertje te spelen op het schoolplein. Sws weet ik echt niet waar deze generatie heen gaat.

 

Badge

Het is normaal dat een meisje zich op die leeftijd seksueel beginnen te ontwikkelen. Heb jullie ook seks gehad of alleen droog seks? Als jullie hier allebei mee door willen gaan dan zie ik er geen probleem van in. Doe het alleen wel veilig. ( met condoom) Je wilt niet hoeven uitleggen aan je dat je nu al vader wordt.

Ze had haar broek en onderbroek wel uit maar ik ging haar niet penetreren en ze ree ook alleen op mij had alleen m'n shirt uit alles had ik nog aan. Thx voor je antwoord!

Wat had zij allemaal aan

Reputatie 2
Badge +1

Het is normaal dat een meisje zich op die leeftijd seksueel beginnen te ontwikkelen. Heb jullie ook seks gehad of alleen droog seks? Als jullie hier allebei mee door willen gaan dan zie ik er geen probleem van in. Doe het alleen wel veilig. ( met condoom) Je wilt niet hoeven uitleggen aan je dat je nu al vader wordt.

Ze had haar broek en onderbroek wel uit maar ik ging haar niet penetreren en ze ree ook alleen op mij had alleen m'n shirt uit alles had ik nog aan. Thx voor je antwoord!

Wat had zij allemaal aan

Alleen haar korte t shirt voor de rest had ze alles uit

Reputatie 2
Badge +1

Hi, 

ikzelf vind het niet echt normaal voor een meisje van 12 om zulke dingen te doen. Toen ik 12 was zat ik tikkertje te spelen op het schoolplein. Sws weet ik echt niet waar deze generatie heen gaat.

 

Oh ok moet ik er iets tegen doen wantik weet ook geen raad maar ik genoot er wel heel erg vann

Reputatie 4
Badge +3

Hoii,

ik geef alvast aan ik ben geen expert ik geef alleen advies en mijn mening.

nou ik vind het zolang jullie het allebei willen en ook allebei nog geen 18 zijn geen probleem wel zou ik zorgen dat je bescherming gebruikt want ik neem aan dat jullie op die leeftijd nog niet toe aan kinderen zijn.

ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag.

xx mij

Reputatie 2
Badge +1

Hoii,

ik geef alvast aan ik ben geen expert ik geef alleen advies en mijn mening.

nou ik vind het zolang jullie het allebei willen en ook allebei nog geen 18 zijn geen probleem wel zou ik zorgen dat je bescherming gebruikt want ik neem aan dat jullie op die leeftijd nog niet toe aan kinderen zijn.

ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag.

xx mij

Dankjewel! Klopt we wilen idd geen kinderen xx terug!!!

Reageer