mij lijkt t best wel leuk om met een jonge af te trekken gwn omdat ik als jonge weet hoe het voelt en dan weet ik dat hij de zelfde feeling heeft (tijdens aftrekken) ik vind dat best geil maar is dit gay? want ik heb niet het gevoel alsof ik op jongens val maar ja dat duss.
mij lijkt t best wel leuk om met een jonge af te trekken gwn omdat ik als jonge weet hoe het voelt en dan weet ik dat hij de zelfde feeling heeft (tijdens aftrekken) ik vind dat best geil maar is dit gay? want ik heb niet het gevoel alsof ik op jongens val maar ja dat duss.
Denk dat meerdere jongens dit wel hebben maar als jij een andere jongen aftrekt is dat wel gay
Hey ben zelf ook een jongen van 15 en hebt dit idee ook wel eens. Lijkt mij zelf niet gay om gwm samen te trekken maar wel als jij hem aftrekt en hij jou of als je gaat pijpen etc. groetjes
Experimenteren met leeftijdsgenoten hoort bij de pubertijd en dat gebeurt veel vaker. Dit heeft dus niks met je geaardheid te maken en je kan ook als je hetero bent gewoon met een jongen experimenteren en daar is niks mis mee.
Groetjess, ItsJustMe :)
Experimenteren met leeftijdsgenoten hoort bij de pubertijd en dat gebeurt veel vaker. Dit heeft dus niks met je geaardheid te maken en je kan ook als je hetero bent gewoon met een jongen experimenteren en daar is niks mis mee.
Groetjess, ItsJustMe :)
ahh oke thanks bro
oke dankjewel
Je bent inderdaad pas gay als je echt verliefd bent op een jongen. Elkaar of samen aftrekken omdat je dat geil vind, is alleen lust.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.