Skip to main content

Hoi ik ben zeepsopje en 14 jaar. Vandaag was ik thuis met mijn broertje en een vriend van mijn school die in de 5e klas zit van 15 jaar oud was bij mij thuis het was erg gezellig, toen gingen we naar mijn kamer, omdat hij mijn kamer wou zien. Toen gaf hij een knuffen, want hij had heel lang niet meer met iemand geknuffeld. Toen ging hij naar mij bed en gooide mij op mijn bed en gingen daar verder knuffelen. Het was super leuk, ook hadden we gezellig gekletst. Het was geen seks. We vonden het allebei leuk. Maar mijn ouders vonden dit te ver. Is dit echt te ver? Ook als wij het allebei super leuk vonden?

Zeepsopje

als je het allebei leuk vond kan het prima


Hoiii,

Als jullie het beiden goed vinden is het goed hoor!

Groetjes, justGhast


Mijn ouders vonden dit te ver


Het is Jou keus jij bent die gene die bepaalt of het prima is 


Ze zeiden zelfs dat ik mijn grens niet kan aangeven ik kan dat wel. Ik voel me heel raar nu.


Heyy @Zeepsopje,

Appart dat je ouders zo reageren en dat ze het te ver vonden gaan. Je hebt wel tegen je ouders gezegd dat je het zelf echt fijn vond?

Ik vind net zoals de anderen ook dat dit gewoon prima is. Je zegt dat je het fijn en leuk vond en als jullie er beide plezier aan hadden is er naar mijn mening niks mis met gewoon een beetje knuffelen.

Liefs van ItsJustMe <3


Wat ze bedoelen is waarschijnlijk dat jij hun kleine lieve meisje bent en niet iemand die uit eigen vrije wil met een jongen op bed ligt te knuffelen.  Ze denken liever dat je dat niet wilt, dan dat je dat uit eigen vrije wil wel wilt.


Het is niet zo erg als jullie het allebei  leuk vonden is het oké je hebt zelf ook een mening 


Reageer