Skip to main content

Oké ik was vandaag bij een vriendin van mij aan het zwemmen en lekker bruin bakken voor het huis. Tot het moment kwam dat de vuilniswagen de straat in kwam dan is voor mij neus dicht en hopen dat het snel voorbij is. Mijn vriendin die moest er wel om lachen maar die zij even later dat ze helemaal een fetisj had van zo vuilniswagen. En het leek haar wel een keer leuk om in zo ding te zitten nou ik zij mij niet gezien ik wordt als histirisch als dat ding bij mij in de buurt rijdt. Ik denk als ik er in moet dat het me dood wordt maar wie vindt dit nog meer een rare fetisj 

Hii @A.B.Anoniem,

Ach ja ieder heeft zo zijn/haar ding toch? Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar als het haar leuk lijkt om een keer met een vuilniswagen mee te rijden lijkt mij dat niet raar en is gewoon prima vind ik! :)

Groetjess van ItsJustMe <3


Hey! Ik vind dat zeer onschuldig en het lijkt mij ook wel een keer vet!  Is dat echt een fetisj? Nouja er zijn wel meer fetisjes die je hier leest: luiers, naakt buiten lopen, naakt op school, jongens in de hoek zien staan, anderen geknield zien, handboeien, op kussens of knuffel masturberen. Etc etc. En allemaal prima wmb zolang een ander geen nadeel heeft. Op een vuilniswagen mee rijden vind ik dan helemaal een onschuldige 😉 ik zou zeggen stap er gezellig bij in, denk dat het best leuk is en in elk geval zeer nuttig werk!

Liefs, Tover xxx


Reageer