Skip to main content

hee, ik heb miss een gekke vraag maar ik vraag me af of ik ben aangerand of hoe dat dan anders heet.. mn vriendje van ongeveer een halfjaar geleden (inmiddels ex) zat dus weleens aan mij,  op prive plekken zegmaar en nadat ik het uit had gemaakt zoende hij me ook meerdere keren terwijl ik dat niet wilde. dat heeft best wel grote impact op me gehad en ik denk er nog dagelijks aan..

ik denk wel dat echt niet oke is, maar ik heb niemand om erover te praten omdat ik (op een paar vriendinnen na) NIEMAND over hem heb verteld, zelf mn vader en moeder niet… dus daarom vraag ik maar op dit forum of dit aanranding of misbruik is en of ik aangifte tegen hem zou kunnen doen.. 
(hij is trouwens meerderjarig en ik nog niet)


groetjes!!

Hoi, volgens mij zijn er al 2 redenen om hier eens met de Kindertelefoon over te praten en je te laten adviseren en helpen. Hij deed dus dingen die jij echt niet wou én hij is meerderjarig. Je geeft al duidelijk aan dat je het niet wilde en je er ongemakkelijk bij voelt, dus ik denk dat het goed is als je eens belt (0800 0432) of chat https://www.kindertelefoon.nl/ 

Sterkte hiermee! 

Groetjes liefs Tartan X 


Reageer