Vraag

Is dingen in je vagina doen raar?

  • 29 December 2023
  • 13 reacties
  • 791 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik vind het heerlijk om dingen in mijn vagina te doen, zoals stiften of een banaan. Ik moet dan ook altijd squirten. Is het raar om dit te doen? Ik heb ook nog nooit seks gehad en dan zou ik wel een keer ook willen. 

 

Liefs anoniempje025


Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Heyyyy,

Hangt er vanaf hoe oud je bent natuurlijk. Maar het is wel echt normaal hoor, maar ik zou eerder een dildo gebruiken want een stift is wel gevaarlijk.

Reputatie 7
Badge +11

Het is volgensmij normaal om dingen uit te proberen in je puberteit. Kijk wel uit met de hygiëne, anders kan je een of andere infectie krijgen.

 

Liefs,

        M.

Badge

Neehoor het is heel normaal om dit te doen, het is alleen niet aangeraden om eten of dingen die kunnen afbreken in je vagina te doen. Je kunt hier beter speeltjes voor gebruiken die ervoor gemaakt zijn.

Groetjes Anoniem2006789

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat het niet veilig is om van alles in je vagina te doen.

Daar zijn speciale seksspeeltjes voor gemaakt.

Badge

Hoi, Anoniempje025

dingen in je vagina doen is niet raar als jij maar het lekker vind. Luister niet naar de mening van andere die het vies vinden wat jij doet . Je moet doen waar jij  prettig bij voelt. Niks is te raar.

Ik heb ook nog niet seks gehad en ik zou het ook willen hahaha.

Ik hoop voor je dat je de ware vind waar je heel veel van diegene houd.

 

Reputatie 2
Badge

Hey,

Ik ben een jongen dus ik kan er niet veel over zeggen. Ik weet wel dat mijn ex altijd een shampoofles in haar vagina deed om te squirten. Het is dus helemaal niet raar zolang jij er maar plezier uithaalt.

Groetjes anoniem046

Badge

Welke ding stop meer in jou vagina 

Reputatie 3
Badge +2

Hoe bedoel je van als je sex hebt dat je het ook zou willen? 

En lijkt echt cool als je een banaan in je pussy dan doen

Is da ni groot?

En hoe squrt je dan? 

Kan je gwn helemaal uitleggen hoe je het dan doet? Ben beetje benieuwd 

Badge

Hoe kun je banaan in je vagina stopen lijk zo  groot wat  doe jij met echte piemeltje in .jou vagina 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniempje025,

Het is heel normaal om dingen in je vagina te doen, maar zorg ervoor dat je geen scherpe dingen of zachte dingen zoals klei in je vagina doet, dat kan gevaarlijk zijn.

Groetjes, Monkeyboy08

Badge

Hoi  zijn ook meisje met  de steeltje  van haar borstel en  e tanden borstel. Doen ?

 

Badge

ik vind het persoonelijk ook wel spannend dat je gwn een random voorwerp in steekt en dan los gaat

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

 

dit topic wordt nu gesloten omdat er telkens onveilige tips worden gegeven. Het is onveilig om dingen in de vagina te doen die er niet voor bedoeld zijn, omdat daar de vagina van kan beschadigen of omdat het kan blijven vastzitten.

 

Groetjes, Marieke