Vraag

is de lengte van mijn penis normaal? (13)

  • 27 August 2021
  • 8 reacties
  • 498 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal, 

 

Ik ben nu dus door de puberteit aan het gaan en bij bijna in de laatste fase om het maar zo te zeggen.

Ik heb sperma, m'n stem wordt lager, etc

 

Nou maak ik me zorgen over de lengte van mijn penis.

Hij is een klein beetje langer geworden maar niet veel, is de lengte normaal? Komt het door een besnijdenis?

 

Normaal is ie' ongeveer +/- 5 CM en +/- 3CM breed en stijf +/- 11CM en +/- 4 CM breed

 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Meetsal stijf is hij 13 CM als correctie, als ik heel hard ga dan kan hij soms bijna 14 worden maar dat is niet gewoon

 

Heyy

 

Je kan voor de volgende keer het best even op het internet je vraag opzoeken. Daar staan namelijk genoeg antwoorden op deze vraag😉

 

In ieder geval.. Lees deze link even door daar worden je vragen wel beantwoord. Onzekerheid is in ieder geval echt niet nodig.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +3

Heyy

 

Je kan voor de volgende keer het best even op het internet je vraag opzoeken. Daar staan namelijk genoeg antwoorden op deze vraag😉

 

In ieder geval.. Lees deze link even door daar worden je vragen wel beantwoord. Onzekerheid is in ieder geval echt niet nodig.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Thanks, had zelf niks gevonden. Ben niet goed in dat soort dingen. Thanks!

Heey,

Maak je geen zorgen. Ieder persoon is anders. Iedereen heeft een andere gezicht, handen wat dan ook. Dus ook iedereen z'n plekken wat bedekt is in kleding is ook anders. Ieder lichaam is helemaal anders. En dat is normaal. Onthoud dat goed 😊😁 accepteer iederegeval jezelf zoals je bent en maak je geen zorgen. Iedereen is anders. 💪💪💯

Groetjes stillegenieter 

Hey, zoals je zelf een eigenlijk al zij: de puberteit gaat in fasen zoals je krijgt een groeispurt, maar ook je penis groeit. Maar de stappen worden bij elk persoon veranderd. Bijvoorbeeld ik begon het groeien van mijn penis, maar ik heb net pas okselhaar wat jij bijvoorbeeld wel al hebt. Snappie?

Zoniet, laat het ff weten.

Gr

Reputatie 2
Badge +3

Heey,

Maak je geen zorgen. Ieder persoon is anders. Iedereen heeft een andere gezicht, handen wat dan ook. Dus ook iedereen z'n plekken wat bedekt is in kleding is ook anders. Ieder lichaam is helemaal anders. En dat is normaal. Onthoud dat goed 😊😁 accepteer iederegeval jezelf zoals je bent en maak je geen zorgen. Iedereen is anders. 💪💪💯

Groetjes stillegenieter 

Dankjewel man!

 

Altijd fijn om soms weer terug te keren naar deze community ;)

Reputatie 2
Badge +3

Hey, zoals je zelf een eigenlijk al zij: de puberteit gaat in fasen zoals je krijgt een groeispurt, maar ook je penis groeit. Maar de stappen worden bij elk persoon veranderd. Bijvoorbeeld ik begon het groeien van mijn penis, maar ik heb net pas okselhaar wat jij bijvoorbeeld wel al hebt. Snappie?

Zoniet, laat het ff weten.

Gr

Snap het man!

 

Dan nog maar afwachten, again, thanks.

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer