Skip to main content

Ik vroeg me af of het voor meiden lekerder is om anaale sex te hebben dan langs de vagina, of je ook orgasmes kunt krijgen door anale sex en hoe het voelt om anaale sex te hebben.

Dat is voor iedereen anders. Je kan niet zeggen “alle meiden vinden zus of zo lekker”. Iedereen heeft z’n eigen voorkeuren.

ik vind het allebij lekker en geil. Anaal wel meestal alleen als ik extra geil ben. Stop ook graag vingers of toys ofzo in m'n kontje en dan met m'n clit spelen kom ik heel lekker klaar.

@emmz ja dat doe ik ook maar kdoe anaal als ik nie nr wc ben geweest ofzo... als ik net nr wc ben geweest vindt ik het vies om er met mn vingers in te gaan. Vaginaal voelt toch best vind ik. Ik deed het met een komkommer tijd geleden. Van kontje naar vagina zo heel de tijd opnieuw.... paar dagen later had ik een ontsteking aan mn vagina en dat heeft lang geduurd, dus ik weet niet zeker of het verstandig is om.met vingers vanuit kontje naar vagina te gaan. Omgekeerd kan geen kwaad 

Ik zou echt willen dat ik een vriendin had die dat lekker vind. Waar vind je zee

@Shelby ikke :))

Reageer