Vraag

Is 22cm oke?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal ik heb een vraag voor vooral de meiden eigenlijk ik heb dus een piemel die stijf 22cm lang is is dat te groot of maakt het niet uit


10 reacties

Hey Nick

 

In principe maakt naar mijn mening wat je ermee doet meer uit dan je lengte. Probeer er in jouw geval dus goed rekening mee te houden dat je je partner niet bezeert, en dat je goed naar hun wensen luistert, zodat je ze niet per ongeluk kwetst. 

 

Je lengte ligt inderdaad boven het gemiddelde. Echter zullen sommige partners dit waarschijnlijk extra spannend vinden. In ieder geval zou je lengte niet iets horen zijn wat de hoofdrol speelt; in een relatie en tijdens seks zijn een hoop andere dingen van groter belang. 

 

Gr. Kenshin

Hangt helemaal van je partner af inderdaad. Wees ervan op de hoogte dat het echt pijn kan doen als je je penis er zomaar in duwt. Doe het rustig aan, stukje voor stukje, en laat het meisje aangeven of ze het nog prettig vindt of dat je te diep gaat.

Als jij daar gewoon naar luistert is een lange penis helemaal niet erg.

Reputatie 3
Badge +2

22 cm…

grapjas

Bedankt voor de reacties en xlisa kan ik na een tijdje wel versnellen dan? 

Als je partner het fijn vindt wel ja.

Communicatie is heel belangrijk. Luister gewoon goed naar haar en let ook op lichaamstaal.

Glijmiddel en een uitgebreid voorspel kunnen dat proces wat versnellen, maar ze zijn sowieso erg belangrijk.
Houd gewoon rekening met elkaar.

Hey, 

Zoals hierboven al gezegd word .

Het is niet heel erg! Als je maar met elkaar afspreekt wat wel en niet kan en het rustig aan doet. En zorg dat als zei het niet prettig vind dat je stopt. 

Dat houd het voor jullie beide fijn.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey allemaal ik heb een vraag voor vooral de meiden eigenlijk ik heb dus een piemel die stijf 22cm lang is is dat te groot of maakt het niet uit

Voor mij is dat denk k perfect ook al ben k nog maagd groetjessss

Zolang je weet hoe je hem moet gebruiken, is er niks mis mee. 

Haha koekkruimeltjesss zal dat wel passen? 

Reageer