Skip to main content
Hey,

Ik heb een hele grote fout gemaakt. Ik heb een paar maanden geleden een jongen ontmoet en eerst wist ik niet zeker of ik hem leuk vond maar later was ik smoorverliefd op hem. Ik dacht dat hij mij ook leul vond, hij gaf me lieve complimenten enzo en ik wist gewoon dat onze liefde echt was. Na een paar weken kenden we elkaar beter en gingen we doen durf of de waarheid sturen. Ik deed doen, in die weken was hij niet seksueel en wist ik dat hij zoiets niet zou vragen. De eerste keren toen ik doen koos ging het gewoon goed, gewoon normale opdrachten. Weer een paar weken later koos ik weer doen en vroeg hij een naaktfoto. Hij weet dat ik heel onzeker ben over mijn lichaam omdat ik niet de dunste ben. Ik stuurde die foto dus niet. Hij zei oke en moest ik een inkijk foto sturen. We mochten een keer passen maar ik had mijn pas al gebruikt. Hij zei je stuurt nu die inkijk foto dus ik had het gedaan. Ik zei hem nog duidelijk dat hij geen screens moest maken en dat deed hij ook niet. Bijna Iedere avond vroeg hij een inkijkfoto en omdat hey die keren gewoon goed ging dacht ik dat dit ook geen probleem zal zijn. 2 maanden later ofzo zei hij opeens wat zou je doen als ik inkijkfotos van je had en toen realiseerde ik dat dat niet kan en dat hij mij alleen maar bang maakt. Het blijkt dus dat hij met een andere telefoon foto's van mijn inkijkfoto's heeft gemaakt. Ik vroeg aan hem of hij het wilde verwijderen maar hij had er 1 weggehaald zegt hij. Ik maakte die dagen me best zorgen wat hij er mee zou doen. 5 augustus in de nacht was ik op vakantie en ik maakte een goodnight foto gewoon met zwart beeld. Hij reageerde daarop en zei mag ik een goodnight pic, dat is dus een naaktfoto. Maar omdat hij mn inkijkfotos met een andere telefoon had gemaakt ga ik deze fout niet nog een keer maken. Ik zei nee en toen zei hij iets wat ik niet meer weet en later die nacht begon hij over opties. Ik had 3 opties. Hij neukt me, ik moest hem pijpen en hij moet mij vingeren. Of 3 de inkijkfotos komen online. En die dag/nacht was ik in shock. Ik zei nog wat er met me gaat gebeuren wanneer die fotos online komen maar dat boeide hem niet. Ik huil alleen maar deze dagen en denk aan de gevolgen. Vandaag 8 augustus snapte hij me om iets anders. Il vroeg hem of dit alles kon stoppen met die fotos en zo en dat ik geen 1 van die 3 opties wil doen. Il vroeg of hij die fotos wilde sturen en dat had hij gedaan, mn hoofd staat op geen enkele foto. Hij zei durf naar de politie te gaan want dan ben je dood. Dus ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik huil alleen maar deze dagen en wil er aan alles een einde aan maken (zelfmoord). Ik kan het ECHT niet aan mn ouders vertellen want dan word ik bijna letterlijk dood geslagen. En ik wil niet meer dat ze me slaan, het is net gestopt. Ik moet 21 augustus aan die jongen doorgeven welke optie ik wil doen. Wat moet ik doen ik weet het exht niet meer.! Ik word echt gek in mn hoofd!!!
Lieve Niemandx14,

Geloof het of niet, maar ik heb in een situatie zoals deze gezeten, je bent niet alleen. Zelfmoord is geen oplossing of optie, je hebt zo'n ontzettend geweldig leven voor je en een paar onherkenbare inkijkfoto's gaan dat niet veranderen. Mijn vriendje heeft toen hij boos op me was een foto van mijn kont op instagram gezet en iedereen heeft dat gezien. Geloof me, het is niet zo erg als je nu denkt. Het is kut, natuurlijk, maar het wordt beter. Ik ben er nog, ik heb nog steeds vrienden en het gaat goed. Dat gaat met jou heus ook wel goed komen. Tuurlijk, die foto's sturen was niet slim, maar je was verliefd en mensen doen dan nou eenmaal domme dingen. That's life. Niet meer doen maar ook niet jezelf voor straffen. Laat je niet onder druk zetten voor seks! Wat als hij dat ook filmt? Ik snap dat je het niet aan je ouders wilt vertellen, dat is misschien ook niet nodig. Is er misschien een andere volwassene die je vertrouwd? Ik heb het aan een docent verteld, dat voelde een beetje raar, maar het hielp wel. Je hebt veel geluk dat het onherkenbare foto's zijn. Niet aan hem toegeven! Laat je vooral niet chanteren, wat hij ook zegt! Ook als hij dreigt, negeren! En alsjeblieft, je bent waarschijnlijk hartstikke leuk en lief en ook dit komt goed. Echt waar. I've been there. Heb vertrouwen. Heel heel heel veel succes en sterkte.

Xx

C.
Het is een lastige situatie waar je in zit en ik denk dat je geen enkele fijne optie kunt gebruiken, maar ik denk dat het toch het besta zal zijn om echt gewoon de politie te bellen of er naar toe te gaan. Hij heeft geen enkele manier om jou iets kwaads te doen als je er naar toe gaat, want het is allemaal bluf wat hij doet. Dus ga of bel de politie en vertel je verhaal bij hun zij kunnen zo nodig (denk ik, ik weet het niet zeker) zijn spullen in beslag nemen om die foto's te kunnen verwijderen. Een andere optie is om die inkijkfoto's rond te laten gaan, het zijn immers maar alleen inkijkfoto's en geen naaktfoto's of zo iets dus je word een paar dagen "veel" gepest, maar dat zal heel snel verminderen dus maak je dan maar geen zorgen.
Als je hem echt leuk vind en smoor op hem ben zeg gewoon is okay dat jij gaat vingeren. Een penis in jou dat is net een chantage meer. Maar wat spelen met elkaar pijpen, trekken etc kan fijn zijn. Dus niet zó drama maken.. Over je heen laten komen.
@xander16 het lijkt me niet zo'n goed idee dat ze zich laat chanteren (want dat is het) in het doen van sexuele dingen. Toegegeven, Dat kan voor de een heftiger zijn dan voor de ander maar dan nog. Wat ik ook al eerder zei, hij kan dat ook stiekem filmen en dan is het helemaal niet goed.
En hij kan het gaan filmen
Ik zou inderdaad naar een docent of iemand anders die je vertrouwt toe stappen, of naar de politie

Hey

 

het is nu 5jaar later… 

Gaat alles nu goed met je en wat heb je gedaan?

groetjes


Het originele bericht is van 5 jaar geleden. Als  user staat hier; Anonymus.

Dat betekend dat het account is opgeheven, misschien is de starter al 18 geworden of om een andere reden niet meer actief op het forum.

Om niet nog meer berichten te krijgen hebben we dit topic gesloten.