Vraag

info over mensen die vallen op het zelfde geslacht


Reputatie 2
Badge +2

hallo iedereen 

 

ik heb een opdracht gekregen van mijn docent 

ik moet een opstel maken over mensen die op het zelfde geslacht vallen nu dacht ik 

ik vraag het hier wel even hier zijn mensen die me vast wel willen helpen 

ik wil geen namen of leeftijd 

ik zoek gewoon wat informatie voor mijn opstel 

ben je homo of Lesbie en wil je uw verhaal doen dan ben je altijd welkom 

ik ga dan alle info samenstellen en dan maar ik mijn opstel en hopelijk  krijg ik dan goede punten ik weet het is zaterdag maar ik krijg elke dag wel wat taken via mijn mailbox en dan vlieg ik er liever meteen in dan kan ik rustig een mooi opstel maken 


Dit topic is gesloten

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ben bi

Reputatie 2
Badge +2

Ben bi

Hallo Annoniem0

 

ik denk niet als dat erg is als je bi bent dan val je toch ook een beestje op het zelfde geslacht dus van mij mag je uw verhaal of wat je ook maar kwijt wil hier neer typen 

vergeet niet geen namen of leeftijd aub

 

alvast bedankt 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een meisje, en ook bi zoals annoniem0 (wel met een voorkeur voor meisjes), maar ik wil je natuurlijk dolgraag helpen! Wat wil je weten? :relieved:

Reputatie 2
Badge +2

geen idee de meester zei alleen in de mail maak een opstel over mensen die op elkaar vallen spreek als je wil met mensen .

dus ik hoor het graag wat mensen me te vertellen hebben wat ze kwijt willen 

ik verplicht niemand iets iedereen mag zijn/ haar verhaal doen en daar probeer ik dan een opstel van te maken 

 

MVG Roefel23

Paar tips waar je t over kan hebben:

-coming outs die wel en niet goed gingen.

-hoe de maatschappij er tegenover staat

Veel succes!

Reputatie 2
Badge +2

hey  fiebel

 

ik dank je voor de tips het is ook mijn eerste keer dat ik zo’n opdracht krijg  dus geen idee wat ik allemaal moet vragen dus dacht ik weet je wat laat de mensen zelf maar kiezen waar ze het over willen hebben maar ja zo te zien vragen ze ook wat ik wil weten  ik wil gewoon simpele weetjes enzo. waar ik dan een opstel van kan gaan maken begrijp  je ???

 

Met Vriendelijke Groeten 

 

Roefel23

ps heb je nog tips laat ze gerust weten kan ik nog altijd alles aanpassen als het nodig is

Reputatie 3
Badge +3

Nou eh een verhaal doen

Ik val op meisjes, en op jongens. Ik snap waarom ik op meisjes val want in de woorden van kabouter plop: ze zijn mooi, ze zijn wauw, ze zijn knap, ze zijn lief et cetera et cetera

Waarom ik op jongens val geen flauw idee, maar ja mijn voorkeur gaat ook uit naar hetzelfde geslacht (ik ben ook een meisje)

Daar kwam ik achter want ik had met een paar vrienden een filmmarathon en de meisjes waren allemaal zo van “omg Tom Holland is zooo hot!” en allemaal andere mannen en de jongens zaten te kwijlen over de knappe meisjes en ik deed vrolijk mee met beide want eigenlijk is iedereen wel knap. Mensen die zeggen dat ik pan ben, nee ik ben bi want pan en bi zijn hetzelfde.

Maar ja meisjes zijn toch wat chiller, en ze snappen je omdat ze zelf ook een meisje zijn. Als je een jongen vertelt dat je pissig bent omdat je ongesteld bent zijn ze van oke dan leuk maar meisjes snappen het compleet
Dat soort dingen

Ik vind het fijn en meisjes zijn gewoon M O O I

 

Groeten,

:fox: Kitsune-san :fox:

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Als reactie op Fiedel: mijn coming out was PURE chaos

Dus ik besloot dat na 2 jaar ik het wel even aan mijn ouders mocht gaan vertellen. Dus bij het avondeten wachtte ik tot mijn ouders eten in hun mond hadden en ik zei “Jo ik ben bi wisten jullie dat al? ja he”

Mijn vader spuugde zijn eten uit ‘WAT’ dus ik zweette peentjes en ik dacht dat de verhalen uitkwamen en dat ik. het huis uit werd gekickt maar hij was gewoon verbaasd want hij wist het niet

Mijn moeder was niet eens verbaasd en toen was het gewoon gezellig praten erover aan de achtertafel

 

Toen ik het aan mijn vrienden vertelde waren ze gewoon zo van eh oke gefeliciteerd

Nou dat was het veel sterkte met je opstel

Als ik je met meer dingen kan helpen hmu!

 

Reputatie 2
Badge +2

Nou eh een verhaal doen

Ik val op meisjes, en op jongens. Ik snap waarom ik op meisjes val want in de woorden van kabouter plop: ze zijn mooi, ze zijn wauw, ze zijn knap, ze zijn lief et cetera et cetera

Waarom ik op jongens val geen flauw idee, maar ja mijn voorkeur gaat ook uit naar hetzelfde geslacht (ik ben ook een meisje)

Daar kwam ik achter want ik had met een paar vrienden een filmmarathon en de meisjes waren allemaal zo van “omg Tom Holland is zooo hot!” en allemaal andere mannen en de jongens zaten te kwijlen over de knappe meisjes en ik deed vrolijk mee met beide want eigenlijk is iedereen wel knap. Mensen die zeggen dat ik pan ben, nee ik ben bi want pan en bi zijn hetzelfde.

Maar ja meisjes zijn toch wat chiller, en ze snappen je omdat ze zelf ook een meisje zijn. Als je een jongen vertelt dat je pissig bent omdat je ongesteld bent zijn ze van oke dan leuk maar meisjes snappen het compleet
Dat soort dingen

Ik vind het fijn en meisjes zijn gewoon M O O I

 

Groeten,

:fox: Kitsune-san :fox:

 

hey Kitsune-san

ik dank je voor uw reactie ik zal dit nu even allemaal opschrijven voor later en dan kijk ik wat ik kan gebruiken voor mijn opstel 

Met Vriendelijke Groeten  

Roefel23

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Roefel23,

 

het is tegen de forumregels om hier informatie te vragen voor een werkstuk of opstel. Zie regel 8B:

b. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken zijn niet toegestaan.
 

Normaal gesproken zouden we zo'n oproepje direct verwijderen, maar ik zie dat er al een aantal goede reacties zijn gekomen die ook voor anderen interessant zijn om te lezen. Ik laat het topic voor deze keer dus staan. Wel ga ik het topic sluiten.

Succes met het opstel,

 

groetjes Marieke

De Kindertelefoon