Ben bi
Hallo Annoniem0
ik denk niet als dat erg is als je bi bent dan val je toch ook een beestje op het zelfde geslacht dus van mij mag je uw verhaal of wat je ook maar kwijt wil hier neer typen
vergeet niet geen namen of leeftijd aub
alvast bedankt
Met Vriendelijke Groeten
Roefel23
Ik ben een meisje, en ook bi zoals annoniem0 (wel met een voorkeur voor meisjes), maar ik wil je natuurlijk dolgraag helpen! Wat wil je weten?
geen idee de meester zei alleen in de mail maak een opstel over mensen die op elkaar vallen spreek als je wil met mensen .
dus ik hoor het graag wat mensen me te vertellen hebben wat ze kwijt willen
ik verplicht niemand iets iedereen mag zijn/ haar verhaal doen en daar probeer ik dan een opstel van te maken
MVG Roefel23
Paar tips waar je t over kan hebben:
-coming outs die wel en niet goed gingen.
-hoe de maatschappij er tegenover staat
Veel succes!
hey fiebel
ik dank je voor de tips het is ook mijn eerste keer dat ik zo’n opdracht krijg dus geen idee wat ik allemaal moet vragen dus dacht ik weet je wat laat de mensen zelf maar kiezen waar ze het over willen hebben maar ja zo te zien vragen ze ook wat ik wil weten ik wil gewoon simpele weetjes enzo. waar ik dan een opstel van kan gaan maken begrijp je ???
Met Vriendelijke Groeten
Roefel23
ps heb je nog tips laat ze gerust weten kan ik nog altijd alles aanpassen als het nodig is
Nou eh een verhaal doen
Ik val op meisjes, en op jongens. Ik snap waarom ik op meisjes val want in de woorden van kabouter plop: ze zijn mooi, ze zijn wauw, ze zijn knap, ze zijn lief et cetera et cetera
Waarom ik op jongens val geen flauw idee, maar ja mijn voorkeur gaat ook uit naar hetzelfde geslacht (ik ben ook een meisje)
Daar kwam ik achter want ik had met een paar vrienden een filmmarathon en de meisjes waren allemaal zo van “omg Tom Holland is zooo hot!” en allemaal andere mannen en de jongens zaten te kwijlen over de knappe meisjes en ik deed vrolijk mee met beide want eigenlijk is iedereen wel knap. Mensen die zeggen dat ik pan ben, nee ik ben bi want pan en bi zijn hetzelfde.
Maar ja meisjes zijn toch wat chiller, en ze snappen je omdat ze zelf ook een meisje zijn. Als je een jongen vertelt dat je pissig bent omdat je ongesteld bent zijn ze van oke dan leuk maar meisjes snappen het compleet
Dat soort dingen
Ik vind het fijn en meisjes zijn gewoon M O O I
Groeten,
Kitsune-san
Als reactie op Fiedel: mijn coming out was PURE chaos
Dus ik besloot dat na 2 jaar ik het wel even aan mijn ouders mocht gaan vertellen. Dus bij het avondeten wachtte ik tot mijn ouders eten in hun mond hadden en ik zei “Jo ik ben bi wisten jullie dat al? ja he”
Mijn vader spuugde zijn eten uit ‘WAT’ dus ik zweette peentjes en ik dacht dat de verhalen uitkwamen en dat ik. het huis uit werd gekickt maar hij was gewoon verbaasd want hij wist het niet
Mijn moeder was niet eens verbaasd en toen was het gewoon gezellig praten erover aan de achtertafel
Toen ik het aan mijn vrienden vertelde waren ze gewoon zo van eh oke gefeliciteerd
Nou dat was het veel sterkte met je opstel
Als ik je met meer dingen kan helpen hmu!
Nou eh een verhaal doen
Ik val op meisjes, en op jongens. Ik snap waarom ik op meisjes val want in de woorden van kabouter plop: ze zijn mooi, ze zijn wauw, ze zijn knap, ze zijn lief et cetera et cetera
Waarom ik op jongens val geen flauw idee, maar ja mijn voorkeur gaat ook uit naar hetzelfde geslacht (ik ben ook een meisje)
Daar kwam ik achter want ik had met een paar vrienden een filmmarathon en de meisjes waren allemaal zo van “omg Tom Holland is zooo hot!” en allemaal andere mannen en de jongens zaten te kwijlen over de knappe meisjes en ik deed vrolijk mee met beide want eigenlijk is iedereen wel knap. Mensen die zeggen dat ik pan ben, nee ik ben bi want pan en bi zijn hetzelfde.
Maar ja meisjes zijn toch wat chiller, en ze snappen je omdat ze zelf ook een meisje zijn. Als je een jongen vertelt dat je pissig bent omdat je ongesteld bent zijn ze van oke dan leuk maar meisjes snappen het compleet
Dat soort dingen
Ik vind het fijn en meisjes zijn gewoon M O O I
Groeten,
Kitsune-san
hey Kitsune-san
ik dank je voor uw reactie ik zal dit nu even allemaal opschrijven voor later en dan kijk ik wat ik kan gebruiken voor mijn opstel
Met Vriendelijke Groeten
Roefel23
Hallo Roefel23,
het is tegen de forumregels om hier informatie te vragen voor een werkstuk of opstel. Zie regel 8B:
b. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken zijn niet toegestaan.
Normaal gesproken zouden we zo'n oproepje direct verwijderen, maar ik zie dat er al een aantal goede reacties zijn gekomen die ook voor anderen interessant zijn om te lezen. Ik laat het topic voor deze keer dus staan. Wel ga ik het topic sluiten.
Succes met het opstel,
groetjes Marieke
De Kindertelefoon