Skip to main content

indirect betrapt

Forum|alt.badge.img+2

Hoi. Mijn moeder kwam laatst naar me toe met een bak tissues en zei wil je dit gebruiken inplaats van sokken. Mijn gedachte was natuurlijke shit, ze heeft precies door wat ik doe. Ik zeg gw oke. 

Hebben jullie ook welleens zo'n ervarimg van 'betrapt' gehad?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 272 reacties
  • 28 maart 2025

Nee maar mijn broer maakt wel vaak opmerkingen over vingeren en dan kijkt hij zo naar mij. Ik ontken het dan ook niet  maar heb wel eens gezegd: ‘nou lekker toch?’

Maar over die sokken… gebruik je die waarvoor ik denk dat je die gebruikt?

…Omg…: doen jongens dat?

Forum|alt.badge.img+2

Om men kwakje in op te vangen? Heel bot gezegd hoor. Maar ik weet niet of alle jongens dat doen maar ik deed het weleens en daarna in de was.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 29 maart 2025

Wel eerlijk van je moeder, haha.

Ik heb een keer nadat ik bezig was geweest per ongeluk een rol wc-papier op m’n nachtkastje laten staan. De volgende ochtend kwam m’n moeder me wakker maken. Ze keek even naar die rol en zei verder niks. 😂

@Puckmeisje Ja, er zijn jongens die sokken en shirts en zo gebruiken voor wat jij denkt. Ik gebruik liever tissues of wc-papier.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 29 maart 2025

Ik heb wel zoiets gehad. Ik was "bezig" op de wc, en toen kwam het op de grond. Gelukkig hebben we natte doekjes daar dus even schoonmaken. Ik doe de deur open en mijn moeder zegt 'die doekjes zijn niet voor je lijf he' ik schrok me kapot. Daarna zei ik dat er iets viel ofzo en even moest schoonmaken. 

Groetjes Lupus

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen