Vraag

incest met nicht

  • 2 June 2022
  • 2 reacties
  • 3423 Bekeken

Badge

hallo, Het begon als een normale dag ik ben 15 en mn nicht ook 15.  ik vond haar altijd al mooi. We gingen naar onze familie. Zij gingen weg en ik en mijn nicht bleven achter zij ging douchen en ik zat op de bank yt te kijken. Na een kwartiertje was ze klaar, ze kwam naakt naar beneden ze had best grote tieten en billen. Ik kreeg een stijfe en zij zag dat. Ik vond dat heel ongemakkelijk alleen zij liep naar me toe en trok mn broer naar beneden. IK vond het heel geil toen trok ze me opeens af , en ik vingerde haar. ik was klaargekomen over haar tieten. ze pijpte me nog en ik befte haar. Later ging ze naar boven en ze zei kom naar mijn kamer. Ik liep naar haar kamer en ze pakte condooms. We hadden seks en ben klaargekomen in de condoom. Ik vond het heel leuk maar nu 2 dagen later vind ik het heel ongemakkelijk. Heeft iemand tips plssssssss


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Bro mq eigenlijk vraag ik me af als deze soort topics al tijd echt zijn

 

Als mensen, waaronder ik, zich afvragen of t fake is, is dat wrs zo.. of je bent gewoon daadwerkelijk zo'n imbeciel dat je niet zelf kan bedenken dat dit fout is. Either way, dom gwn. Mn tip is om geen fake shit te schrijven, of om common sense te groeien.

Reageer