Vraag

in welke kleren rukken

  • 21 January 2022
  • 11 reacties
  • 717 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ey misschien rare vraag

maar als je aan het rukken ben doe je dan alleen je  broek uit of ook onderbroek of gewoon compleet naakt

want ik doe meestal gewoon mijn broek half naar beneden

thanks!!!!


11 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Kan kan allemaal, maakt niet zo veel uit als ik het overdag doe dan doe ik vaak met broek en onderbroek op mijn knieën en in de avond helemaal naakt  

Badge

Helemaal naakt en soms met sokken aantal 

Badge

Ik doe het vaak helemaal naakt, dat vind ik fijner en anders komt het ook op je kleding dat is weer niet zo top..

Reputatie 2
Badge +2

Als ik het met kleren doe dan zorg ik er wel voor dat het er niet op komt, door op mijn buik te spuiten. Maar voor mij is er geen verschil tussen lekkerheid of ik het naakt of met kleren doe

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe doe overdag alleen mijn gulp open en haal mijn piemel dan door de opening om dan zo af te trekken. s avonds kleed ik me tijdens het aftrekken helemaal uit

Badge

Ik doe zelf doe ik het vaak in bed en onder de douche, daar natuurlijk naakt, in bed naakt vaak in de avond. Ook wat geil is en misschien een toevoeging als je wilt aftrekken alles uitdoen behalve broek en onderbroek dan doen je die net boven je knieën als je ligt in je bed. Je zorgt dus dat je broek en onderbroek iets boven je knieën strak zit zodat je met je benen niet uit elkaar kan liggen. Dat kan nog een extra iets zijn tijdens het aftrekken

laat maar weten of dit iets is of je dit gaat proberen en dan de reactie er op!

Reputatie 1
Badge +2

@Jongenanoniem143 
thanks ga het proberen!!

Ik draag meestal een string of slipje, maar ik ben dan ook een transmeisjes, maar misschien vind jij het ook wel spannend om een dames slipje te dragen tijdens het aftrekken! 

Reputatie 2
Badge +2

En wat vond je ervan ?

Reputatie 1
Badge +2

@Jongen15jaar15 
Sure was best chill alleen spoot minder ver was dit ook bij jouw?

 

Reputatie 2
Badge +2

Nee niet echt ofzo, maar dat ligt meer aan hoe geil je was en hoe lang je het vol houd. Na hoe lang kwam je ongeveer klaar en wat is normaal? En hoelang je voor het laatst heb getrokken enzo. Ik spuit meer als ik bijvoorbeeld 3 dagen niet heb gedaan dan een dag ofzo. Ook als ik 10 langzaam doe dan spuit ik ook meer dan dat ik 2 min doen bijvoorbeeld 

Reageer