Vraag

In ondergoed slapen

  • 9 January 2019
  • 6 reacties
  • 1058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy iedereen!

Ik wil soms wil is in me alleen me bh en onderbroek slapen maar me vader is eerder wakker dan mij.. hoe kan ik dat dan het beste doen?

6 reacties

hoi,

door het gewoon te doen?
of slapen jij en je vader in dezelfde kamer?

mij lijkt namelijk dat niemand er last van heeft toch?

Heyy, je kan je deur misschien dicht doen? Je zou het ook aan je ouders kunnen vertellen als je dat durft. 

Liefs, Naira193 :heart:

Hoi
 

Ik slaap altijd in alleen m'n onderbroek. Dat doe is al zo'n 2 jaar. Maar ik ben ook een jongen… Als ik het goed begrijp wil jij graag een keer in alleen je bh en onderbroek slapen, maar je bent bang dat je vader er achter komt en daar zou je je voor schamen. Misschien kan je zeggen dat je het warm had en je je pyjama uit had gedaan als hij erom vraagt. Als hij er namelijk niet achter komt en niet om vraagt, hoef je er ook niets over te zeggen!
 

Zoals @Naira193 ook al zei, kan je gwn je deur dicht doen en gwn lekker in je bh en onderbroek slapen ¯\_(ツ)_/¯. Ik hoop dat je hier wat aan had! Slaap lekker! :)

 

Omega

Reputatie 2
Badge +2

met bh aan slapen is niet goed voor je ik slaap vaak alleen maar in onderbroek en leg ik een bh op topje naast me neer en lig ik onder de dekens alleen met onderbroek of naakt dan kan niemand me zien en soms doe ik deken van me af en als dan iemand komt trek ik snel deken over me heen

Reputatie 7
Badge +5

Komt je vader je wakker maken en trekt hij de lakens van je af?

Reputatie 3
Badge +3

Ik slaap altijd in mn onderbroek omdat ik dat lekker vind   het kan me niet schelen of me ouders me zien

Reageer