Vraag

in onderbroek van vriend afgetrokken

  • 16 January 2022
  • 2 reacties
  • 2266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik heb gisteren dus een feestje gehad bij een van mn beste vrienden, en ik word al sinds ik hem ken geil van hem (lees daarvoor mn andere topic) ik was gisteren dus bij hem thuis toen we met onze hele vriendengroep een feest hadden bij hem, en toen legde ik mijn telefoon aan de lader ij zijn kamer want daar was een lader, en toen was ik alleen in zijn kamer en zag ik een gebruikte onderbroek liggen. Ik werd echt zo geil en pakte hem op, er zaten een paar kleine sperma flekjes in, en daar heb ik aan gelikt, daarna ben ik op zijn bank gaan zitten en heb ik met de onderbroek over mijn lul heen afgetrokken en eraan geroken.

heeft iemand wel is iets gelijks gedaan of iets dergelijks? Laat maar weten!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Zoiets niet, wel eens samen met een vriend afgetrokken.

Heb je hem al eens verteld over jouw seksuele interesse?

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

ik heb gisteren dus een feestje gehad bij een van mn beste vrienden, en ik word al sinds ik hem ken geil van hem (lees daarvoor mn andere topic) ik was gisteren dus bij hem thuis toen we met onze hele vriendengroep een feest hadden bij hem, en toen legde ik mijn telefoon aan de lader ij zijn kamer want daar was een lader, en toen was ik alleen in zijn kamer en zag ik een gebruikte onderbroek liggen. Ik werd echt zo geil en pakte hem op, er zaten een paar kleine sperma flekjes in, en daar heb ik aan gelikt, daarna ben ik op zijn bank gaan zitten en heb ik met de onderbroek over mijn lul heen afgetrokken en eraan geroken.

heeft iemand wel is iets gelijks gedaan of iets dergelijks? Laat maar weten!

Ik heb dit ook eens gedaan,  ik werd vroeger super geil van onderbroeken heb er zelfs een keer een gejat😂 het was heel geil om met mijn piemel of kontgat te voelen waar hij met z'n piemel of kontgat had gezeten, dus t was net of ik hem aanraakte

Reageer