Vraag

in mijn slaap dromen

  • 7 May 2023
  • 6 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

is het raar dat ik als 13 jarig meisje in mijn slaap droom over piemels en jongens die mijn borst strelen ik vind het een fijn gevoel maar ik hoor het niet vaak dus ben bang dat het raar is ik heb dit al langer en begint nu wel steeds wat erger te worden zoals ook dromen over seks en dat ik zelf een piemel aanraak.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nee hoor is niet raar hoort bij puberteit

Badge

ik ben jongen maar heb ook veel dromen over seks. Dat is zeker niet raar. Het is ook niet gek dat je het niet vaak hoort want ja, niet iedereen zegt er iets over maar het is echt niet raar. Zolang je het fijn vindt is het niet erg. Vind je het vervelend dat de dromen steeds verder gaan of niet?

Reputatie 7
Badge +17

Heel normaal. Hoort bij de leeftijd. Waar je over droomt kun je sws toch niets aan doen.

Reputatie 7
Badge +5

Nee niet raar lekker door dromen

Reputatie 2
Badge +1

Heel normaal, hoort bij de leeftijd....je geest verwerkt zo de dingen die jou hebben bezig gehouden op de dag. Je zou zelfs op google kunnen zoeken wat de droom betekend.......gewoon googlen op uitleg dromen

Heb zelf nog nooit van dit soort dromen gehad, maar wat iedereen al zegt, het is wel normaal hoor. En je kan je dromen toch niet zelf bepalen, dus er weinig aan veranderen. Ik zou het best leuk vinden om hier eens over te dromen 😊

Reageer