Skip to main content
Vraag

in broek plassen

Forum|alt.badge.img

Ik wil in mijn broek plassen iemand tips

14 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 7 februari 2025

Hou je broek aan en plas, het is heerlijk tot het afkoelt of opdroogt. Vertel me hoe het is gegaan of stel nog een vraag, ik wil altijd antwoorden

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 7 februari 2025

Het lijkt me toch dat er niet zo heel veel verschillende manieren bestaan om in je broek te plassen.  Wat voor tips verwacht je precies?

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 175 reacties
  • 7 februari 2025

Mijn tip is: doe een broek aan en plas er in. 

Hoe moeilijk kan dat zijn 

Forum|alt.badge.img

Ik zou zeggen ga gekleed de badkamer in…..plas lekker in je broek. Kleed je vervolgens uit en ga lekker douchen.

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 9 februari 2025

Ik zou zeggen koop luiers. Je hele broek nat maken is lastig uit te leggen aan je ouders

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 18 februari 2025
King.tbdl schreef:

Ik zou zeggen koop luiers. Je hele broek nat maken is lastig uit te leggen aan je ouders

Welke luiers dan

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 20 reacties
  • 4 maart 2025

Ik ben 13 en ik ben 170cm en ik koop kruitvat maat 7 of dry nights 13-15 jaar die zitten el goed!

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 13 maart 2025

@Manoniem12334 ik draag zelf drynites 15 jaar. Koop die en probeer het! Laat je weten hoe het is gegaan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 1 april 2025

Ik draag zelf het meest tena slip maxi active fit en dan maatje s., ben 12. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 1 april 2025

Ik wil niet beledigen maar altijd als ik zoiets lees denk ik: ga psychische hulp zoeken…

Waarom o waarom zou je dit willen? Je kan veel dingen lekker vinden maar dit lijkt me niet oké en een omkering van de menselijke evolutie

Lanoniem0909
Forum|alt.badge.img

Goed idee maar hier ook een klein tip veel frisdrank drinken of water en jou plas zolang mogelijk ophouden en als het echt niet meer gaat gewoon laten lopen jou plas

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 1 april 2025
Puckmeisje schreef:

Ik wil niet beledigen maar altijd als ik zoiets lees denk ik: ga psychische hulp zoeken…

Waarom o waarom zou je dit willen? Je kan veel dingen lekker vinden maar dit lijkt me niet oké en een omkering van de menselijke evolutie

Ach dat denk ik ook bij mensen die reageren zoals jij dat doet. Sommige hebben iets medisch waardoor het wel moet, kijk je daar ook op neer of alleen als mensen er plezier aan hebben? Of kijk je in beide gevallen zo? Lekker ruimdenkend.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 2 april 2025

Beste Ferry, de topic begint met: ik wil in mijn broek plassen, dus dat lijkt me niet alleen medisch. Ik kijk op niemand neer dat bedenk je nu zelf

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 2 april 2025

Nee hoor, bedenk het niet zelf. Ik lees het uit je reactie. Of iemand er wel of geen plezier uit haal, wie boeit het? Laat lekker. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen